Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko rumalla oikeutta pyrkiä kaupan kassalle?

Vierailija
01.10.2017 |

Olisiko se väärin? Pahastuisiko asiakkaat? Vähentäisikö se asiakkaiden määrää?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/30 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kysyt sitä täältä? Tätä palstaa kun lukee niin varsinkaan naisille ei suvaita rumaa naamaa, yhtään ylipainoa eikä vissiin vanhenemistakaan... vaan kun katsoo vaikka kaupassa tai kadulla ympärilleen, niin niitä rumia, vanhoja, paksuja miehiä ja naisia on suurin osa vastaantulevista.

Kun ajattelen vaikka mennyttä viikkoa kun on käyty useammassakin kaupassa ja ravintolassa sekä asioitu kioskilla enkä muista yhdenkään myyjän naamaa, että oliko se minkä näköinen.

Täh? Suurin osa vastaantulevista on mun mielestä kyllä hyvännäköisiä, ja kassoilla vasta hyvägeenistä porukkaa onkin! Taidat olla tosi hyvännäköinen itse, kun sun kokemus on tuo. Tai sit siellä teillä päin porukka on ihan erinäköistä... Missä asut? Muuten sinne.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa :D Kaupan kassana on vaikka minkälaisia ihmisiä. Ei vähennä asiakkaita, ei ne sinne sinua tule katsomaan. Veljeni on yliopistossa ja luki jonkun tuotantotalouden/kauppakorkean kurssin, jossa sanottiin, että kaupan kassa ei tuota lisäarvoa yritykselle tms. Eli, ihan sama millainen, perus tavallinen ihminen töihin laiha/läski kaunis/ruma ihan sama.

Miks kassaihminen on sitten niin usein tosi hyvännäköinen? Hakeeko sinne sellaset tyypit enemmän, valitaanko kauniita enemmän, koska haastattelija ajattelee sen kannattavan, vai onko oma käsitykseni vain vääristynyt? Mutta kiva jos kassana ei tarttisi kokea olevansa vastuussa kaupan menestyksestä.

Ap.

Vierailija
24/30 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö kaupan kassalla olevan naisen laittaa meikkiä?

Ap.

Vierailija
25/30 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli läppä mut vaa puoliks.

En oikeesti tiiä kehtaisinko mennä kaupan kassalle, koska en haluu olla ahne ja itseni tunkija paikkoihin, joihin mua ei haluta (paitsi AV:lle, mut omalla naamalla se on eri asia).

Ap.

Vierailija
26/30 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikkiin aspahommiin halutaan vain kauniita, hoikkia, isorintaisia ja hyväpeppuisia nuoria naisia. Miehelläkään, vaikka ulkonäkö olisi ihan ok, ei ole mahdollisuutta päästä noihin hommiin, koska ei ole "kaunis nuori nainen".

Vierailija
27/30 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki kaupan kassat mitään kaunottaria ole. Tosin huolitellun näköinen pitää varmasti olla, eli puhtaat ja siistit hiukset sekä vaatteet.

Useimmat niistä ihmisistä, jotka pitävät itseään rumina, eivät sitä oikeasti ole.

Vierailija
28/30 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kaikkiin aspahommiin halutaan vain kauniita, hoikkia, isorintaisia ja hyväpeppuisia nuoria naisia. Miehelläkään, vaikka ulkonäkö olisi ihan ok, ei ole mahdollisuutta päästä noihin hommiin, koska ei ole "kaunis nuori nainen".

Nii, tätä mä vähä pelkäsinkin. Aika usein muuten oon kassalla nähny poikia, jotka on homomaisia (pitävät erityisen hyvin ulkonäöstään huolta, ovat siistin näköisiä ja kohteliaampia ainakin mua kohtaan kuin heteromaiset miehet), mut enpä tiiä onko kyse siitä millasta porukkaa kassoille hakee vai millasta sinne valitaan...

Ap.

Vierailija
29/30 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin Lidlissä rumimmat kassat, mm keski-ikäisiä miehiä (?) ja muutama täti näyttää ihan linnakundilta. Yks nuorempi lävistetty goottityttö. Siellä kyllä avarakatseinen työhönottaja, haluaa varmaankin mainostaa, että ollaan koko kansan kauppa. Mikä tietty ihan mukavaa.

Vierailija
30/30 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no ainakin pääsisit helpolla tai vähäisellä työllä kun asiakkaat jonottaisivat muualle ja välttelisivät sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan