Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihoittaako naisia treenaamaton miesvartalo?

Vierailija
01.10.2017 |

Vai onko se ihan plääh?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin pidän miehestä jossa on sopivasti pyöreyttä. Sixpäkki ja kauheat lihakset ovat mulle turn out. Eli en pidä treenatusta vartalosta.

Vierailija
2/47 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan kirkuvat löysän mieskropan nähdessä, kunhan sillä omistajalla on paksu lompakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suomalainen mies on suomalainen mies. Haluan olla paremmassa kunnossa kun mieheni. Lisäksi..... Tapasin exän kun se painoi yli 100 kiloa... kun erottiin se painoi jotain 75... kyllä halut lähti... Miehen pitää olla mies.

Vierailija
4/47 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut laiha, lihava, laihaläski ja lihaksikas eikä näistä mikään ole kiihoittanut naisia

Vierailija
5/47 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän enemmän treenaamattomasta kuin treenatusta. Itsekään en treenaa, olen oikea sohvaperuna.

Tosin käyn kyllä välillä lenkillä ja pyrin syömään mahdollisimman terveellisesti, olen tällainen "laihaläski" mutta oikein tyytyväinen itseeni. Läskiä miestä en ottaisi, mutta sellainen pieni möhömaha on mielestäni seksikäs. <3

Salityypit on valitettavan usein pinnallisia.

N21

Vierailija
6/47 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottaa äly. Miehelläni ei ole treenattua vartaloa.

Vierailija
7/47 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa silmääni miellyttää ensisijaisesti normaalivartaloinen mies tai jonkin verran treenattu mies (ei kuitenkaan mikään superpunttaaja, vaan enemmänkin muuta liikuntaa harrastava), tai sitten hoikka mies. Ylipaino ei niinkään kiinnosta.

Mutta enemmän merkitsee millaiselle miehelle se keho kuuluu. Olen itsekin seurustellut ylipainoisen miehen kanssa ja kiihoittunut siitä miehestä. En ole koskaan kiihoittunut kenenkään tuntemattoman miehen kehosta, vaan pitää olla tunteita mukana.

Vierailija
8/47 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies suoraan kiihottaa, mutta se gladiaattori, joka ojentaa kukan...HUOH ja AAH.

Vierailija
9/47 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kroppa kiihota vaan mitä tunnen. Miten paljon tykkään miehestä. Miten rentoudun hänen seurassa ä. Miten saan antaa fantasioiden lentää mielessä. Miten hän osaa koskea jne.

Aika sama millainen kroppa on. Vain huipputreenattu on turnout. Tulee liian vahvasti assosiaatio pää tyhjää täynnä olevasta juntista joka pullistelee ja ihailee itseään peilistä.

Vierailija
10/47 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla treenattu, mutta jonkin verran voisi liikkua. Jättimaha ja jenkkakahvat on kamalan näköisiä. :I

Vierailija
11/47 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, kyllä mä kiihotun nimenomaan omasta miehestä. Jos olisi treenattu, niin kiihottuisin siitä, nyt kun ei ole treenattu, niin kiihotun treenaamattomasta. Muut miehet ei kiihota. Yksinkertaista ja helppoa!

Vierailija
12/47 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, kyllä mä kiihotun nimenomaan omasta miehestä. Jos olisi treenattu, niin kiihottuisin siitä, nyt kun ei ole treenattu, niin kiihotun treenaamattomasta. Muut miehet ei kiihota. Yksinkertaista ja helppoa!

Tässä on se juttu! Tämä nainen ymmärtää elämää! :)

Vierailija
13/47 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se fyysinen kroppa vaan se sydän. Omalla miehellä on varmaan 50kg ylipainoa mutta on mun silmissä maailman kiihottavin ihminen koska sen sydän on kultaa.

Vierailija
14/47 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mistä en pidä on laihaläski, että kädet, hartiat on hintelät ja pylly luiseva ja sitten muuten on man boobsia ja pömppöä. Tykkään muuten laihoista, lyhyistä, pitkistä ja lihavista, kunhan on semmoinen ns. peruslihaksisto. Ei tarvitse erottua mikään mutta kunhan jotakin muotoa käsissä ja hartialinja on selkeä.

Vierailija
15/47 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lässyn, lässyn. Ja sitten taas seuraavassa ketjussa kaikki naiset toteavat yhteen ääneen, että parin vuoden jälkeen eivät enää kiihotu omasta miehestä ollenkaan. 

Vierailija
16/47 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiihota miehessä vartalo... pitää olla jotain muuta annettavaa, esim äly tai mielenkiintoinen persoona

Vierailija
17/47 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja naiset ovat tässä erilaisia.

Mies painottaa enemmän _elämäntapojen_ vaikutuksia kuten sitä että nainen on normaalipainoinen ja timmi. Myös hankitut lihakset pepussa ja reisissä kiinnittävät huomion.

Nainen painottaa lähinnä _geneettisiä_ ominaisuuksia joille ei voi mitään. Pituus, leveät hartiat, voimakas luusto, jykevät leukaperät, matala ääni.

Kun naiselta kysytään treenaamattomasta miesvartalosta, hän olettaa miehen olevan pitkä ja raamikas mutta hieman mahakas. Hän ei oleta miehen olevan treenaamaton, lyhyt ja hintelä.

Vierailija
18/47 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jannusta kii... kirjoitti:

Naisethan kirkuvat löysän mieskropan nähdessä, kunhan sillä omistajalla on paksu lompakko.

Älä yleistä, juntti.

Vierailija
19/47 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla rasvaton tai timmi, mutta lihasta kyllä pitää olla ja urheilullinen vartalo. Tai ainakin sellainen että näkee että jotain on tehty.

Nämä on vähä sellaisia elämäntapa-asioita, kun itse olen urheilullinen niin en voisi elää ihmisen kanssa jolla olisi täysin erilaiset elämäntavat.

Tosi reilu ylipaino on turn off, mutta niin on kyllä sellainen it-vartalokin eli hoikempi mies jolla pullonkaulan mallinen kroppa. Eli ei ole koskaan tehty mitään. Valuvat hartiat, pulleromaha ja kyljet, ohuet kädet.

Onhan se nyt rumaa moittia ulkoisia asioita mutta sitähän sä kysyit. Ja kun ulkomuoto tässä liikunnallisuudessa kertoo paljon elämäntyylistä ja arvoista. Itse en voisi elää täysin mukavuudenhaluisen sohvaperunan kanssa jolle hikoilu on hirvitys. En minä ihmisinä heitä moiti mutta yhteiselämä ei onnistuisi.

Vierailija
20/47 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää valita niin treenattu. Johtunee siitä että treenaan itsekin ja arvostan itsekuria. mun kuntosali ei ole painonnostosali vaan normi ja monet liikunnalliset miehet on hyviä tyyppejä noin muutenkin mitä tutustunut. Turhaan oli mielikuvia pinnallisista tyhmureistä. Ei kuitenkaan saisi olla mikään sikaniska vasn ennemmin solakan treenattu. Gladiaattoreiden kukkamies on kyllä juuri ihanne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan