Onko se niin ihmeellistä, jos ostaa kerralla useamman kahvipaketin?
Kamala mikä selitys oli kaupan kassajonossa, kun ostin kymmenen (10) pakettia kahvia. Eräskin mamma huuteli kauempaa, että tulee halvemmaksi ostaa paketti kerrallaan, eikä tuolla tavalla tukuttain, kuin sinä nyt teet. Eikä se kahvi maailmasta lopu, vaan muilta asiakkailta, kun yksi ahnehtii...
Jaa miksikö ostin kymmenen pakettia? Vien ne huomenna töihin kahvihuoneeseen. Olen työpaikan kahvivastaava.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Kamala mikä selitys oli kaupan kassajonossa, kun ostin kymmenen (10) pakettia kahvia. Eräskin mamma huuteli kauempaa, että tulee halvemmaksi ostaa paketti kerrallaan, eikä tuolla tavalla tukuttain, kuin sinä nyt teet. Eikä se kahvi maailmasta lopu, vaan muilta asiakkailta, kun yksi ahnehtii...
Jaa miksikö ostin kymmenen pakettia? Vien ne huomenna töihin kahvihuoneeseen. Olen työpaikan kahvivastaava.
Ei toisten ostokset muita kiinnosta...paitsi jossain Savossa?
Ennen kassalla työskennelleenä voin kertoa, et siinä ei ole mitään ihmeellistä.
Itse olen töissä perähikiän s-marketin kassalla, eikä täällä kyllä kukaan kummastele tuollaista. Ihan normaalia esimerkiksi työpaikoille, juhliin, arpajaisvoitoiksi tms ostaa useampi paketti.
No sehän oli ystävällinen neuvo. Usein ihmiset hakevat alekahvia sen maksimirajan kerrallaan ja useita kertoja. Huutelijat varmaan luulivat että kahvin saaminen alehintaan kiinnostaa sinua.
Mun mielestä on harvinaista ostaa vain 1 paketti kerrallaan.
Me ostetaan aina vähintään 4 pakettia kerralla (kerran kuussa). Ei ole kukaan kommentoinut.