Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi etävanhemmalla viikonlopun, lähivanhempi ei saavukaan kotiin

mm
01.10.2017 |

Lapsi siis minulla tänä viikonloppuna ja lähivanhempi ilmoitti lapselle ettei pääsekään kotiin tänään. Lapselta oli kysynyt voiko jäädä vielä minulle yöksi. Minuun ei ole ottanut yhteyttä lainkaan. Oma jaksaminen on todella heikko tällä hetkellä. Mitä teen vai teenkö mitään? onko edes mitään tehtävissä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi, moni muu etävanhempi olisi ollut onnesta soikeana, jos olisi saanut lapsensa pitää useamman vuorokauden. Kyllä käy sääliksi kyseinen lapsi. Ei ole elämän arpajaisissa voittoa saanut....

Vierailija
22/26 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistille lapsiviikonloput ovat vaikeita, kun pitää olla selvinpäin. Ymmärrystä ap:lle, pelkäsi, ettei pääsekään korkkaamaan sunnuntai-iltana. Onneksi sai lähetettyä lapsensa tyhjään kotiin, ettei tarvinnutkaan kärvistellä exän oksennustaudin vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se olisi ap:ltä vaatinut jos lapsi olisi ollut vielä hänen luonaan?  Olisiko syönyt ap:n konkurssiin vai mitä olisi tapahtunut.  Olisiko pitänyt vaihtaa pari lausetta oman lapsen kanssa?  Ja olet vielä kaiketi äiti.......

Vierailija
24/26 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullut tänäänkään lähivanhempi kotiin.

Vierailija
25/26 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole alkoholisti.

Vierailija
26/26 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet noin sairas tai väsynyt niin tarvitset apua. Täällä esiintyvä syyllistäminen ei auta mitään, hävetkää av-mammat! Olen itse ollut todella pahasti sairas ja yksin lapsen kanssa silloin, joten ymmärrän sun tilanteen. Mulla oli tukiverkkoa saatavilla onneksi apuun nopeasti.

Ota yhteys sosiaalipäivystykseen, jos sulla ei ole ketään sukulaista tai tuttua joka voisi auttaa. Kerrot tilanteen ja sanot että sun voimat loppuu, et pysty hoitamaan enää. Esiteinin ei ole hyvä olla yksin kahta päivää, kyllä sinne tarvitaan joku aikuinen paikalle. Vaikka sitten ne sossut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi