Miten vahvistaa helpoiten "ilolihaksia"?
Kun se, että "nostaa ja laskee mansikkaa hissillä" tuntuu niin tehottomalta, ei kai sillä saa tulosta? Mitä muita keinoja on? Mitkä toimii?
Kommentit (20)
Pyrin aina pitämään ns. paketin kasassa, eli pitämään jatkuvasti ne lihakset tiukkana.
Teen myös aina bussia ja metroa odotellessa joko pumppaavaa harjoitusta, jossa vuoroin rentoutan ja aktivoin alueen lihakset.
Myös pissalla käydessä voi katkaista aina suihkun. Näillä keinoin harjoitus tapahtuu ohimennen vähällä vaivalla kuin itsestään.
Aloitin vuosi sitten urheilun, teen monipuolisesti kaikkea, kuntosalia, hölkkää, kävelyä, ryhmäjumppaa, tanssia, hyötyliikuntaa esim en käytä hissejä. Liikun n 4-6 krt viikossa, kaksi kertaa kovalla teholla.
Seurauksena on timmin kropan lisäksi timmit lihakset myös ”sieltä”, ihan itsestään. ;)
Viimeksi kun ratsastin mieheni päällä (on mieheni lempiasento) ja mies oli jo lauennut ja naurahdin /kikatin jotain asiaa niin mieheni alkoi vaikeroimaan että sattuu, naurunpyskähdykseni tiukensi niin paljon jo muutenkin luonnostani tiukkuuttani. Vaikka olen synnyttänyt ja keski-ikäinen nainen, toki pienikokoinen.
Suosittelen siis urheilua! Olen huomannut että orgasmini ovat voimistuneet kun keho on timmissä kunnossa, kait se urheilu vahvistaa koko kroppaa joka paikasta, varsinkin kun olen pyrkinyt vahvistamaan keskikroppaa ns korsettia.
Mä tykkään treenata vaan surulihaksia.
Yök en mä olisi halunnut kuulla miten joku keski-ikäinen mummeli kikattaa ratsastaessaan rakkaan harmahapsensa kurttukikkelin päällä😖
Miten kauan sitä pinppiä pidetään "supistettuna" ennen kuin vapautetaan?
Ilolihaksia? Mitä vttua ne on? Et voinut sanoa että haluat treenata pillulihaksia?
Pi**u on kyllä aika inhottava ja haiseva sana.
Onko kyse poskilihaksista? Hymyilemällä paljon joka päivä suupielet korvissa? Naura ja ilolihakset kiittää!
Miten nopeesti ne saa kuosiin? Ehtiskö perjantaille? Yritän tässä pumpata, mistä tiedän onko liike oikea?
Twerkkaaminen... keikuta, keikuta, vatkaa, vatkaa...
Vierailija kirjoitti:
Yök en mä olisi halunnut kuulla miten joku keski-ikäinen mummeli kikattaa ratsastaessaan rakkaan harmahapsensa kurttukikkelin päällä😖
Huoh. Seksi on kaunista myös keski-ikäisenä, myös myöhemminkin, ei vain kaksikymppiselle. Kuulostat erittäin pinnalliselta ja kypsymättömältä. Ihan normaalia parisuhteessa oleva asia, kerroin vain esimerkin että urheilu kannattaa. Ja ps. Keski-ikäiset eivät ole vielä vanhoja harmaahapsia, viriilejä naisia ja miehiä jotka nauttivat elämästään ja seksistä siinä missä muutkin. Ilakointi, Nauru ja hymy kuuluu seksiin, siinä missä hellyys ja hyväillyt, ja himokin.
Laajenna katsastokantaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Seksi on kaunista myös keski-ikäisenä, myös myöhemminkin, ei vain kaksikymppiselle. Kuulostat erittäin pinnalliselta ja kypsymättömältä. Ihan normaalia parisuhteessa oleva asia, kerroin vain esimerkin että urheilu kannattaa. Ja ps. Keski-ikäiset eivät ole vielä vanhoja harmaahapsia, viriilejä naisia ja miehiä jotka nauttivat elämästään ja seksistä siinä missä muutkin. Ilakointi, Nauru ja hymy kuuluu seksiin, siinä missä hellyys ja hyväillyt, ja himokin.
Laajenna katsastokantaasi.
Niin ja pienen lapsen äiti olen, nythän jo ensisynnyttäjäthän ovat myös keski-ikäisiä.
Vai onko sinusta 30-40 vuotias mummo???
Vierailija kirjoitti:
Miten nopeesti ne saa kuosiin? Ehtiskö perjantaille? Yritän tässä pumpata, mistä tiedän onko liike oikea?
Työnnä sormi pimppiin. Tunnet sormessa puristuksen, jos liike on oikea.
Haarat levälleen, housut pois ja katsotte kirkkain silmin stand uppia. Nauratte niin että ilolihakset on kipeinä.
Minä taas olen aina inhonnut liikuntaa, mutta saanut joskus kauan sitten synnytyslääkärin kysymään, olenko urheilija. Lantionpohja kuulemma oli kuin urheilijalla. (Minä: "Häh? No en!")
Suosittelen orgasmeja, yksin tai kaksin, ei väliä. Harjoittelu on hauskaa ja tulokset tulevat - ja pysyvät, vaikka keski-iän porteilla kolkutellaan täälläkin (38).
Erilaisia kyykkyliikkeitä puoliso on tehnyt muun liikunnan ohella. Ero aikaisempiin partnereihin on valtava.
En oikein osaa muuta kuin vedän mansikkaa hissillä. Aina kun muistan, muutamaan otteeseen päivässä.
Huhuu?