Ihanaa! Vietämme miehen kanssa sapattivuoden
Minulla on töitä ensi kevääseen asti, sen jälkeen aiomme matkustella, remontoida taloamme ja ihan vaan olla ja nauttia😊
Kommentit (9)
Ihanaa :D Miksei kaikki vaan tee noin? Typerää olla töissä, kun voisi olla poiskin töistä :D
Kuka sitä rahaa tarvii? Sanoo kaupan tädeille, sähkölaitokselle ja pankille, että Ihanaa, ollaan saptilla. Eikä huolehdita raha-asioista :D Kyllä ne ymmärtää
Vierailija kirjoitti:
Kyllä teidän täytyy matkustella ulkomailla koko vuosi, sillä elämästä nauttiminen on Suomessa kielletty.
Ei malta olla kotoa pois koko vuotta, eihän se remonttikaan edistyisi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa :D Miksei kaikki vaan tee noin? Typerää olla töissä, kun voisi olla poiskin töistä :D
Kuka sitä rahaa tarvii? Sanoo kaupan tädeille, sähkölaitokselle ja pankille, että Ihanaa, ollaan saptilla. Eikä huolehdita raha-asioista :D Kyllä ne ymmärtää
Kyllä laskujen maksu hoidetaan meillä sapatillakin. Ap
Olin kaks vuotta ansiosidonnaisella. Sillon ei edes työkkäri hätyytelky yhtään. Oli elämän parasta aikaa. Sitten jäinkin äitiylomalle.... Elämän parasta aikaa oli.
Siitä käymään listaa läpi
http://www.lifehack.org/articles/lifestyle/25-truly-amazing-places-you-…
Mä olen viidettä vuotta. Yliopisto-opiskelu tuntuu edelleen ihan lomalta työelämään verrattuna, ja motivaatio palata sinne tällaisen ajan jälkeen on olematon. Suunnittelen jatko-opintoja.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen viidettä vuotta. Yliopisto-opiskelu tuntuu edelleen ihan lomalta työelämään verrattuna, ja motivaatio palata sinne tällaisen ajan jälkeen on olematon. Suunnittelen jatko-opintoja.
Olen aika leipääntynyt tähän työhön, joten tuntuu kyllä todella hyvältä jättää kaikki ja olla vaan. Saa nähdä mitä tapahtuu sapatin aikana, olen pyöritellyt mielessäni täydellistä alanvaihtoa. Ehkäpä palaan myös opiskelemaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aika leipääntynyt tähän työhön, joten tuntuu kyllä todella hyvältä jättää kaikki ja olla vaan. Saa nähdä mitä tapahtuu sapatin aikana, olen pyöritellyt mielessäni täydellistä alanvaihtoa. Ehkäpä palaan myös opiskelemaan. Ap
Tiedän tunteen :) täälläkin on menossa täydellinen alanvaihto, 10+ vuotta ensimmäistä sylttytehdasta riitti. Huono puoli on se, ettei pitkääkään työkokemusta pidetä oikein mikään, jos se on ihan eri alalta. Muita huonoja puolia ei sitten ole ollutkaan... -ed.
Kyllä teidän täytyy matkustella ulkomailla koko vuosi, sillä elämästä nauttiminen on Suomessa kielletty.