Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolot tilanteet

Ei enää ikinä Espanjaan
01.10.2017 |

Kuinka monelle on sattunut jotakin kertomisen arvoisia kommelluksia elämän aikana joita ei välttämättä puhumalla ole kehdannut kertoa?.

itselläni ja miehelläni on omasta mielestäni noloin tilannen joka sattui espanjassa vuonna -99.

Olimme uima-altaan reunalla jossa nautiskelimme trooppisia juomia ja yhtäkkiä mieheni vatsaa alkoi vääntää todellakovasti, eihän siinä ihmispaljoudessa joutanut tiedossaolematonta vessaa etsimään.. niimpä ehdotin käsilaukkuuni ulostamista aurinkovarjon alla.. joka olit VIRHE!.

samaan aikaan kun mieheni teki tarpeitaan halpaan tokmannilta ostettuun käsilaukkuuni, minä olin tyynesti aurinkotuolissani ja luin kirjaa.

tämän jälkeen ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin pistää laukku olalle joka ei ollut vetoketjumallia vaan napilla suljettavaa mallia, kävelimme rannalta pois omalle hotellille päin joka meni yllättävän hyvin tapahtumalle samalla hieman naureskellen kunnes.. paikallinen trubaduuri apinansa kanssa oli esiintymässä aivan hotellimme vieressä, yhtäkkiä apina hyppäsi mieheni olalle ja siitä minun olalleni ja alkoi huuta ja repiä laukkuani vimmatusti.minö tietysti vastustelin ja yritin pyristellö tilanteesta pois mutta samaan aikaan oli ollut korukaupan ryöstö kyseisellä seudulla ja poliisithan ne heti kiinnostui tästä päälläolevasta "tilanteesta".. poliisi setä tuli ja sanoi että laukku täytyy tarkistaa.

jolloin minä ja mieheni olimme todella vaikeina ja selitimme että on todella kiire paikallisen turistibussin kyytiin ja ensiksi täytyy käydä hotellihuoneessa... eihän poliisi siitä välittänyt vaan pysy edelleen laukkua avattavaksi. silloin mieheni teki hätiköidyn päätöksen ja repäisi laukun minulta ja lähti juoksuun, montaa juoksuaskelta siinä hän ei kerennyt ottaa kunnes kompastui hedelmäkojun ananasmainokseen ja kaatui laukun kanssa. sitä PASKAA oli pitkin jalkakäytävää ja minun miestäni. putka reissuhan siitä tuli ja paljon kauhistuneita katseita.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän naurut :D

Vierailija
2/7 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D voi kauheeta. No ehkä toi ei ollut niin paha ku kaksi nolona. Mulla oli joskus kesä kun tykkäsin ajella enemmän ja ihan väsyneenäkin lähdin kavereille kuskiksi. No eikö sitten ollut tankkauksen vuoro. Kehotin jotain muuta tankkaamaan kun olin tosi poikki. No ei auttanut kun tankataan sitten kun toiset ryyppää. Eiköhän siinä sitten jotain tapahtunut kun loppupeleissä se helvetin pistooli jäi tankin reunaan ... tästä on sketsikin tosin ei musta...ja ei kyllä naurata.... en tiedä kuinka se jäi ... :( tosin kyydissä ollut nainen oli haukkunut ja naureskellut koko matkan että siitäkö se riemu vasta repesi loppujen lopuksi. Muista nolouksista en ole varmaan jäänyt kiinni 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka näistä mikään ei koskaan pidäkkään paikkaansa niin on näistä osa silti aika hauskoja :D

Vierailija
4/7 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista.. xD

Vierailija
5/7 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo noloja tilanteita mullekin sattunut monestikkin. Kerron nyt yhen. En oo mikään storytime ihmine joka osaa kertoo tapahtuneet ymmärrettävästi mut kerron nyt kuitenkin. Olin ekaluokalla todistusten jaossa. Kun oli minun vuoroni mennä hakemaan todistusta niin pieraisin oikein kunnolla ja........ huomasin että olin kakannut housuun. Siellä sitten haisi aikalailla en tiedä huomasko muut hajua. Mut mä ainakin huomasin ja oli sitten inhottava olla loppuajan lökät poksyssä. Ai että kun nolotti!

Vierailija
6/7 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiirailin otsalampun valossa peilillä onko mulla kihomatoja jalat pystyssä sohvalla, kun anoppi ja appi ilmestyivät ovelle palauttamaan lainassa olleen auton avaimia. Oli matoja.

Vierailija
7/7 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töistä kävelemässä puiston poikki niin alkoi kakattaa ihan hirveesti. En pystynyt pidättelemään vaan sita tavaraa tuli sitte housuihin. Menin lähimmän ostoskeskuksen vessaan ja heitin pikkarit roskikseen ja suihkutin pyllyä ja kuivailin käsipyyhkeillä. Ei tullu täysin puhdasta eikä täysin kuivaa ja aattelin bussissa että haistaakohan joku.