ikävä exää
Erosimme tosiaan 2 vuotta sitten exäni jätettyä minut, kun ei kuulemma uskaltanut sitoutua, ts oli sitoutumiskammoinen. Hän sanoi mulle tekstarilla etten ole se oikea hänelle ja että minussa ei muka ole mitään vikaa vaan että syy on hänessä. Eron jälkeen hän otti minuun itse yhteyttä ja kyseli kuulumisia ja pyysi jos voisimme tavata. Minä suostuin, koska olin edelleen rakastunut tähän ihmiseen, me keskustelimme ja meillä oli yhtä hauskaa kuin ensitapaamisellamme. Minä ilmeisesti oletin ja odotin yhteenpalaamista ja yhtäkkiä jätkä sitten lopetti kokonaan yhteydenpidon ja sanoi ettei tästä tule enää mitään. Nyt vuoteen en ole ollut missään yhteydessä tähän exääni, mutta olen aina välillä kurkkinut exäni Facebookia ja yrittänyt katsoa miten hänellä menee. Hän seurustelee nykyään uuden tytön kanssa, jota en voi jostain syystä sietää. Minulla on vain niin kova ikävä ja kaipuu exääni kohtaan että voisin tehdä mitä vaan saadakseni hänet takaisin. Mutta en kuitenkaan mene heidän parisuhteensa väliin vaikka inhoankin tätä nykyistä naista...Terv. Katkera ex...Vinkkejä? Olen siis 19v ja poika 18v ja hän oli ensirakkauteni..
Kommentit (3)
On neuvoja: Jatka elämää. Ei ole viimeinen ongelma mihin elämässäsi törmäät.
No et sä nyt vaan voi saada häntä rakastumaan itseesi.Eksäsi on mennyt eteenpäin elämässä, koita sinäkin tehdä niin.Ja mieti että haluaisitko hänet just siks että hän ei halunnut sinua? Minä nuorempana roikuin miehissä jotka ei halunneet suhdetta mun kans koska en jotenkin halunnut hyväksyä sitä että en "kelpaa."
Kenelläkään kokemuksia tai neuvoja? :/ -Ap