Taas Lidlin ruokatarjouksista 8/15 on karkkia tai roskaruokaa!
Nyt menee todella naurettavaksi Lidl! Tällä viikolla 15 ruokatarjousta, joista ensinnäkin 2 kpl EI OLE RUOKAA, vaan taloustuotteita, ja kaikiesta 8 kpl on karkkeja tai roskaruokaa (bretzelit).
Kommentit (8)
Oon huomannut saman ja aatellut laittaa palautetta. Tarjoukset ovat nykyään sellaisia, joilla yrittävät saada meidät tekemään heräteostoja. Keksejä, karkkeja, sipsejä yms. Ei viitsi tarjouksien perässä sinne lähteä.
Ihan sama juttu muidenkin ruokakauppojen tarjouksissa: suurin osa on einestä.Kukaan ei pakota niitä ostamaan, itse osaan ihan hyvin vältellä.
Tee ostoslista kotona. Lidlistä saa tosi hyvää ruokaa: tuoreita vihanneksia ja hedelmiä, marjoja, kaloja, lihaa ja pähkinöitä. Eivätkä ole kalliita, vaikka eivät olisikaan tarjouksessa.
(Ja lopeta nämä jokapäiväiset Lidlin mollausaloitukset.)
Lidl toki markkinoi omalle kohderyhmälleen ja tämä kertoo heidän asiakaskunnastaan sekä siitä, mitä Lidl ajattelee asiakkaistaan. Ja tottakai nämä toimii, pullamössöä pullamössöille.
Näyttää hyviä tarjouksia olevan. Täytyykin mennä käymään.
Kiitos vinkistä.
Mä katsoin kans mainoslehteä ja meinasin oksentaa. Lisäaineita ,sokeria, lihaa, liha, lihaa, lisäaineita, sokeria , sokeroituja maitotuotteita, maitotuotteita, pullaa, vehnää, keksejä.suomalaisten ruokavalio tiivistettynä yhteen lehtiseen??
UP!