Syylät jalkapohjassa, jotka uusiutuvat ihan koko ajan. Help!
Olen käyttänyt wartner syyläkynää, 2 kertaa olen saanut hoidon onnistumaan ja syylät pois. Mutta ei mene kuin muutama päivä, niin ne on kasvaneet takaisin samaan paikkaan! Eli ilmeisesti niiden juuri on jäänyt eloon. Miten hitossa noi saa pois lopullisesti?
Kommentit (12)
Mutta kun tulevat samaan kohtaan, eli siis ikäänkuin kasvavat takaisin täysin samanlaisina kuin olivatkin.
-ap
Kaivat juuren ylös pinseteillä yms
Syyliin on saatavilla hyvää hoitoa. Suosittelen!
Ensin syylä kyretoidaan siten, että sen kärki menee hajalle. Sitten päälle levitetään ohut kerros salisyylihappoa. Tämän jälkeen syylän päälle laitetaan laastari tai jokin peite. Salisyylihappoa sisältää esimerkiksi Veruxin, joka on suosittu syylien hoitoon käytetty lääke.
Voin sanoa, että toimii. Saattaa kyllä mennä tovin, ennen kuin vaikutus näkyy.
Terv. 5 syylää ihostaan poistanut.
Miten saan laastarin pysymään jalkapohjassa? Olen yrittänyt jeesusteippiäkin mutta se ei pysy
-ap
Vierailija kirjoitti:
Miten saan laastarin pysymään jalkapohjassa? Olen yrittänyt jeesusteippiäkin mutta se ei pysy
-ap
Yksi vaihtoehto on laittaa sitä salisyylihappoa ja laastari päälle silloin, kun ei tarvitse kävellä. Silloin pitäisi pysyä helpommin. Eikä niitä tarvitse kauaa pitää. Riittää 10-15 minuuttia, että aine on imeytynyt syylään.
Ymmärrän kyllä, että jalan pohjissa nuo saattavat olla aika vaikeita pysyä. Itse olen hoitanut syyliä lähinnä käsistäni.
Itselläni oli vuosia sitten viimeksi syyliä käsissä. Esim. Yksi oli tosi monta vuotta ja kokeilin niitä ihme syylä aineita. Eivät auttaneet. Mutta sitten aloin käyttämään vaseliinia tai jotain tämän tapaista rasvaa ja ne alko vähitellen pienentymään ja lopulta hävisi. Aina kun syyliä ilmaantui niin käytin rasvaa ja ne hävisi.
Mulla oli jalkapohjassa varmaan kymmenen vuotta kaksi isoa syylää. Kävin lääkärillä jäädyttämässä, oli syyläkynää, kaikkia kokeilin. Saunan jälkeen, kun se kova iho oli pehmennyt, ihan kynsisaksilla leikkasin pois sen ihon, joku lääkäri sanoi, että sitä syylää tarvitsee ärsyttää. Sitten vaan väsyin siihen touhuun. Hiljan piti alkaa taas jyystää saksilla niitä, niin kappas, huomasin, että ne olivat molemmat hävinneet. Toivottavasti pysyvät poiskin!
Olisiko kyseessä kuitenkin känsä?
Itse sain 80-luvun alussa känsän jalkapohjaani joko uimahallista, tai silloisen kotimme kerrostalomme saunasta. Hoidin känsääni kaikilla mahdollisella apteekin lääkkeillä. Ajoittain näytti, että se lähtisi, vaan aina tuli takaisin. Kokeilin jopa muurahaishappoa, joka poltti ihon valkoiseksi käsitellyltä alueelta ja leikkasin kynsisaksilla kuolleen ihon pois syvälle juureen saakka, sinnikkäästi se ketale vaan kasvoi takaisin. Känsä oli päkiän kohdalla, eli tuntui joka askeleella. Noin viisi vuotta sitten känsä antoi periksi ja katosi 30 vuoden yhteiselon jälkeen.
Osta osterivinokaskapseleita luontaistuotekaupasta!Mies kokeili kaikki mahdolliset hoidot,mikään ei auttanut,mutta nuo kapselit auttoi.
Vierailija kirjoitti:
Osta osterivinokaskapseleita luontaistuotekaupasta!Mies kokeili kaikki mahdolliset hoidot,mikään ei auttanut,mutta nuo kapselit auttoi.
Kiitos vinkistä!
Raspaa yksi välillä vähäsen verille. Tai tökkää neulalla niin, että saat aikaan pisaran verta. Aktiivinen syylävirus päätyy verenkiertoon ja immuunipuolustus huomaa sen ehkä lopultakin.
Vaihtoehto b: syyläkynähoidon perään Verruxin. Se pehmittää ja irrottaa syylää ympäröivää ihoa niin, että syylän pohjakin lähtee samalla.
Tarttuuko kengistä. Pintojen pesu.