puoLISKO jäi kiinni pettämisestä ja käsittämätön tapahtui
Kohautti hartioitaan sanoen "niin, mitäs aiot sille tehdä" kun huusin että tiedän kaiken!
ÖÖÖÖH eikö sen pitäisi esimerkiksi PYYTÄÄ NYT ANTEEKSI ja varsinkin lepytellä?!
Olen aivan sanaton. Ainakin vielä tuolla se käyttäytyy kuin tavallisena iltana kuin ei olisi mitään tapahtunut sille just äsken. Onkohan shokissa?
Kommentit (17)
Jos miehesi petti sinua, sinun pitäisi ottaa järki käteen ja jättää hänet. Kerta hänen asenteensakin on tuollainen hällä väliä, mitäs teet.
Varmaan vielä pahempaa tulossa? :(
Ei kyllä kerro minkäänlaisesta kunnioituksesta sua kohtaan. Tuosta näkyy pitkälle kehittynyt välinpitämättömyys ja kylmyys :(
Hyi helvetti. No kun oot joku tossu anyway, jäät siihen suhteeseen katsomaan tuollaista paskaa.
Sinänsä hyvä kysymys - mitä aiot tehdä? Puoliso ei tunnu olevan pahoillaan, joten seuraava siirto on selvästi sinun.
No vastasitko kysymykseen? Eikö tuo ole aika oleellinen kysymys tuossa tilanteessa? Oletko nyssykkä, joka jää suhteeseen, vaikka mies pettää vai haluatko jotakin parempaa? Koska tuskinpa tuo pettäminen jää ainoaksi kerraksi, vaikka itselleen niin haluaa uskotellakin. Naiset, jotka jäävät pettäjän kanssa valitsevat sen, että leikkivät jatkossa mukamas tietämätöntä kun mies edelleen jatkaa pettämistä jonkun toisen naisen kanssa. Minusta tuo siis oli varsin virkistävä asetelma, että hän ei edes yrittänyt teeskennellä katuvaa sinun mieliksesi. Hän halusi selvästi, että teet päätöksesi oikeiden tietojen perusteella etkä itseäsi huijaten.
Minä vastaisin, että täytyy miettiä. Jos nyt ensimmäiseksi tasaan tilanteen ja petän sinua. Olen miettinyt ja empinyt onko oikein pettää mutta nythän se on myös minun oikeuteni, tämä juttu tuli nyt hyvään saumaan.
Sitten myös pettäisin. Onko rakentavaa, onko aikuismaista, ketä kiinnostaa. Idiootille näytetään miltä tilanne tuntuu, ei ehkä odota puolisolta vastaavaa käytöstä niin hauska yllättää mies.
Ei sitä puoliskoa kiinnosta. Eikä hän kunnioita sinua pätkääkään. Etkä taida sinäkään kunnioittaa itseäsi, normaalisti ihmiset lähtisivät ovet paukkuen jos puolisko käyttäytyy tuolla tavalla.
Tuo on sen tapa sanoa ettei välitä susta ja suhteestanne enää pätkääkään. Aika veemäinen tapa kylläkin laittaa ero sun hoidettavaksi.
Erossa mies sanoi että on pettänyt minua pikkujouluissa työkaverinsa kanssa. Minä sanoin ettei haittaa, minulla on ollut jo pari vuotta suhde työkaverini kanssa, mikä oli totta. Mies yllättyi totaalisesti ja oli ihan järkyttynyt, pois tolaltaan ja kyseli miksi miksi ja yritti perua koko eron. Ihme jätkä :D
Kerro vielä, että teillä on yhteinen taloustili, jonka mies on tyhejntänyt. Ja että jäät erossa tyhjän päälle, ei ole siihen varaa.
Vierailija kirjoitti:
Erossa mies sanoi että on pettänyt minua pikkujouluissa työkaverinsa kanssa. Minä sanoin ettei haittaa, minulla on ollut jo pari vuotta suhde työkaverini kanssa, mikä oli totta. Mies yllättyi totaalisesti ja oli ihan järkyttynyt, pois tolaltaan ja kyseli miksi miksi ja yritti perua koko eron. Ihme jätkä :D
Aika jännä miten pettäjän ego ei kestä, jos pettäjää on petetty. Kertoo kai itsekkyydestä ja narsistisesta luonteenpiirteestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä miten pettäjän ego ei kestä, jos pettäjää on petetty. Kertoo kai itsekkyydestä ja narsistisesta luonteenpiirteestä.
Pettäjä kai kokee olevansa jotenkin niskan päällä. Ja jos huomaakin itse tulleensa petetyksi mielikuva romahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Kerro vielä, että teillä on yhteinen taloustili, jonka mies on tyhejntänyt. Ja että jäät erossa tyhjän päälle, ei ole siihen varaa.
Vaikka noin ei olisikaan käynyt, ei kaikilla silti olisi varaa jatkaa unelmatalossa asumista vaan molemmat lähtee siiten sit neukkukuutioon takaisin. Että erotako vai ei. ;(
Jätä se sika!