Sain diagnoosin psykiatrisesta sairaudesta, ja se tuhosi itsetuntoni ja elämäni kokonaan
Kommentit (27)
Mulla diagnoosin saaminen taas pelasti mut ja siitä oli vain hyötyä. Nyt ymmärrän miksi olen tämmöinen kuin olen.
Joo. Mulla on diagnoosit vaihtuneet useampaan kertaan. Näyttäisi riippuvan psykiatrista mitä diagnosoi. Lääkkeethän on sitä antidepressiivi-mielialantasaaja-antipsykootti linjaa. Sieltä sitten valitsee jonkun kombinaation sekä bentsoja ja unilääkkeitä päälle.
Psykoottinenhan ei itse tiedä olevansa harhainen. Mutta uskon kyllä että vääriäkin diagnooseja annetaan.
Vierailija kirjoitti:
Pidän tärkeänä sitä, että kaikista sairauksista kärsivät saavat diagnoosin, jotta oireita osataan hoitaa.
Toivottavasti vointisi paranee lääkityksen ja terapian avulla.
Komppaan edellistä muutoin, mutta painotan vain sitä, että psykoterapia ja terapia ovat kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Psykoottinenhan ei itse tiedä olevansa harhainen. Mutta uskon kyllä että vääriäkin diagnooseja annetaan.
Jeps, eikä psykoottinen varmaan pystyisi käydä salilla montaa kertaa viikossa, levätä flunssassa, tehdä joka aamu smoothieta aamupalaksi, myydä vanhaa roinaa kirpputorilla, tavata kavereita normaalisti
UP