Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain diagnoosin psykiatrisesta sairaudesta, ja se tuhosi itsetuntoni ja elämäni kokonaan

Vierailija
30.09.2017 |

muita tai mielipiteitä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
22/27 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla diagnoosin saaminen taas pelasti mut ja siitä oli vain hyötyä. Nyt ymmärrän miksi olen tämmöinen kuin olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UUPPPPPPP

Vierailija
24/27 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mulla on diagnoosit vaihtuneet useampaan kertaan. Näyttäisi riippuvan psykiatrista mitä diagnosoi. Lääkkeethän on sitä antidepressiivi-mielialantasaaja-antipsykootti linjaa. Sieltä sitten valitsee jonkun kombinaation sekä bentsoja ja unilääkkeitä päälle.

Vierailija
25/27 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoottinenhan ei itse tiedä olevansa harhainen. Mutta uskon kyllä että vääriäkin diagnooseja annetaan.

Vierailija
26/27 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän tärkeänä sitä, että kaikista sairauksista kärsivät saavat diagnoosin, jotta oireita osataan hoitaa.

Toivottavasti vointisi paranee lääkityksen ja terapian avulla.

Komppaan edellistä muutoin, mutta painotan vain sitä, että psykoterapia ja terapia ovat kaksi eri asiaa.

Vierailija
27/27 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoottinenhan ei itse tiedä olevansa harhainen. Mutta uskon kyllä että vääriäkin diagnooseja annetaan.

Jeps, eikä psykoottinen varmaan pystyisi käydä salilla montaa kertaa viikossa, levätä flunssassa, tehdä joka aamu smoothieta aamupalaksi, myydä vanhaa roinaa kirpputorilla, tavata kavereita normaalisti