Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten huomasit, että olet päässyt yli dumpatuksi tulemisesta?

Vierailija
30.09.2017 |

Eilen huomasin,että palan tunne kurkussa on hävinnyt.
Itkin 2 viikkoa, kyynelehdin silloin tällöin vuoden ja kaipasin häntä yhteensä yhden vuoden ja 3 kk. Hän löysi heti uuden ja uusi nainen tuli välittömästi raskaaksi. Tuntui todella pahalta,kun sanoi,että olin hänelle pelkkä laastari. Silti kaipasin ja unelmoin,että dumppaajani tulisi luokseni.
Outoa,että vaikka tietää,että onneton rakkaus menee ajallaan ohi, sitä ei voi oikein pakottaa nopeutumaan. Aivojen euforiaa aiheuttavat dopamiiniruiskeet,joita ko.henkilön ajatteleminen tuottavat, vain lopulta hiipuvat. Rakastuminen on mielenhäiriö, josta voi parantua. Onneksi.
Miten sinulla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kiitos alan päästä yli. maailma on täynnä ihania ihmisiä, kohtalo ei tarkoittanut meitä edes ystäviksi. näin se vaan menee.

Vierailija
2/10 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa. Toisilla menee kauemmin kuin toisilla. Jos elämään tulee joku uusi kiinnostava ihminen, niin yleensä sitten pääsee yli nopeammin. Yhtäkkiä huomaa, ettei entisessä ollut mitään kiinnostavaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan kun yksi sielun veli kysyi kerran, tai noh olkoon. ollutta ja mennyttä :)

Vierailija
4/10 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan kanssa. Toisilla menee kauemmin kuin toisilla. Jos elämään tulee joku uusi kiinnostava ihminen, niin yleensä sitten pääsee yli nopeammin. Yhtäkkiä huomaa, ettei entisessä ollut mitään kiinnostavaa. :)

Hassua. Ensin tuo ihminen valittaa, ettei ikinä pääse yli ja hetken päästä tapaa jonkun toisen eikä muista enää. 

Vierailija
5/10 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää masennu viestittömyydestä treffipalstalla. Pitkään tämä tuntui pahalta ihan sen jätetyksi tulemisen kokemisen vuoksi.

Vierailija
6/10 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokeilin siedätystä. Tein just päinvastoin kuin on neuvottu,eli en repinyt hänen kuvaansa vaan katselin hänen sitä joka päivä. Katsoin kaikkien muiden tuttujen ja myös tuntemattomien kuvia ja vaikka hänen kuvansa aiheutti kipua ensin ihan hitokseen, lopulta tunne hellitti.

Vierailija
7/10 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken maailman neuvoissa sanotaan,miten laastarsuhde voi olla hyödyllinen..Anna-lehdessäkin otsikolla: "Mainettaan parempi laaatarisuhde." Joo silloin,kun käyttää toista ihmistä omiin,edellisen suhteen viiltämiin haavoihinsa, mutta entäs,kun itse joutuu pelkäksi sidetarpeeksi.

Ap.

Vierailija
8/10 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viides vuosi menossa eikä loppua näy, tosin olin se dumppaaja.

Vierailija
9/10 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi dumppasit, mitä kadut? Oletko ollut yhteydessä häneen? Hän sinuun? Kerro!

Vierailija
10/10 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsitkö panemaan sitä? Jos herkku jäi kokematta, saattaa harmittaa...... Varsinkin kun sen saamiseksi näki vaivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän