10 euroa päivässä riittää ruokaan, jos ei syö lounasta
Tuo 300 euroa kuussa on kyllä se hyvä minimi ruokaan yhdellä, että näin on kuulkaa. Itse olen työtön eli herään lounasaikaan, jolloin syön aamiaisen. Sitten ilallisella voi syödä tuolla summalla ihan terveellisesti myös kasviksia. On varaa ostaa jopa savulohta useamman kerran viikossa ja jälkiruokaa joka päivä tietysti.
Jos on töissä ja syö lounaan, summa tietysti tuplaantuu.
Kommentit (6)
10eurolla saa yli 10 pussia lihapullia. tottakai 10 euroa riittää päiväksi!
Itsekin kun olin työtön säästin juuri noin, että nukuin mahdollisimman pitkään, jolloin 2 syömiskertaa päivässä riitti.
Nyt kun käyn töissä, tarvitsen kolmannen ruokailukerran päivään väkisinkin kun tulee niin pitkä valveillaoloaika. Ja kun ei ole rahasta pulaa, syön sen työpaikkalounaankin ja nautin kovasti siitä että nyt on mahdollisuus sellainen syödä.
Tai jos syö tuhdin lounaan kympillä seisovasta pöydästä. Pärjääb hyvin yhdellä aterialla vuorokauden.
Vierailija kirjoitti:
Tai jos syö tuhdin lounaan kympillä seisovasta pöydästä. Pärjääb hyvin yhdellä aterialla vuorokauden.
Aika usein miehillä toimii, naisilla harvemmin. Naisten verensokerin säätely kun on tavanomaisesti sellainen, että heikotus, pytytys, päänsärky, huimaus jne iskevät jos ei syö edes suhteellisen säännöllisesti. Miehillä kroppa vapauttaa paremmin energiaa varastoista käyttöön pitkän syömättömyyden aikana, niin että verensokeri pysyy tasaisempana eikä oireita tule.
kympillä saa ison pakkauksen leipää, monta kiloa perunoita, litran jugurttia, jauhelihaa tai kanaa, vaikka kuinka paljon ruokaa!
10 eurolla saa lounaankin, kun kokkaa itse ruokansa.