Siveysvyö cb-3000
Hankittiin mieheni kanssa kyseinen siveysväline pidempi aikaiseen seksileikkiin.
Onko täällä muilla kokemuksia tämän käytöstä?
Muutamia kertoja nyt laitettu päälle, mutta yleensä jouduttu lopettamaan 1-2 vuorokauden jälkeen hankaumien tai muiden iho/painauma ongelmien vuoksi. Liukkaria käytetty runsaasti.
Miten muut ovat tässä onnistuneet pidempi aikaiseen käyttöön?
Mitä muita teillä näistä leikeistä on kokemuksia?
Kommentit (20)
Ensimmäinen päivä se on hirressä pahin ja niin on siveysvyön käytössäkin. Parissa viikossa ukko tottuu kyllä käyttöön.
Parin viikon päästä se tekee ihan mitä vaan keksit käskeä.
Miten tuon kanssa arki sujuu? Äijä ei haluaisi pitää arkisin lukkoa, mutta mun tekisi kyllä mieli "hävittää" avain, :) :)
Me olemme käyttäneet vaan viikonloppuisin tyylin yhden päivän ja yön. Aamulla lukituksen jälkeen sitten harrastettu seksiä useamman kerran.
cb-3000 ei ole erityisen mukava pitää, lähinnä lyhytaikaiseen käyttöön soveltuva. Toisaalta onko se tavoitekaan, että se munalukon pito niin mukavaa olisi. Alan ammattilaiset kertokoon, mikä on jatkuvaan käyttöön hyvä. Se on selvä että kunnollinen maksaa enemmän ja sen takia useimmat hankkii aluksi halpiksen.
Olen ollut maksimissaan viikon cb-3000:ssa. Jonkun mielestä ehkä naurettavan lyhyt aika, mutta näin amatöörille pitkä. Se tosiaan hiertää, vaikka karvat on ajeltu. Kalu ei pääse seisomaan käytännössä lainkaan ja varsinkin yöt ovat tuskallisia kun herää jöpötykseen. Suositeltavaa poistaa peseytymistä varten. Siinä onkin sovittelemista kun tunkee pesun jälkeen seisovaa kullia takaisin lukkoon.
Se kyllä pitää paikkansa, että lukko tekee tottelevaiseksi. Lisäpäivillä peloittelu on hyvä keino saada mies hommiin. Tottelevaisuuden voi jopa palkita ennenaikaisella vapauttamisella.
Vinkkinä naisille: lukittu mies tekee "mielellään" viikkosiivouksen, pesee pyykit ja silittää vaatteet. Meillä on ollut pientä ekstraakin: Kenkien kiilloitusta, pikkareiden pesua käsipelillä, tiskausta käsin jne.
Motivaatiota löytyy myös riittävästi pillun nuolemiseen ja sauvalla tyydyttämiseen. Lukossa olemisen voi myös jotenkin sitoa siihen, miten hyvin onnistuu tyydyttämään valtiattaren, esimerkiksi nuoltujen orgasmien määrään.
Seksikkäät asut tuovat lisäpainetta, kiusoitteleminen niillä tekee tosi häijyä. Lukitun kalun pienuudestakin voi muistutella, mainitsemalla että reilu sauva voittaa sen mennen tullen.
Ite oon kanssa käyttänyt vain viikonloppuisin, istuminen on vaikeaa ku painaa reisiä. Kiinnostaisi kyllä olla pidempiä aikoja.
Ei kai uimahalliin meneminen siveysvyössä ole mitenkään kiellettyä saati laitonta? Ainakaan uimahallin järjestyssäännöissä ei ole sanallakaan mainintaa siveysvyöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai uimahalliin meneminen siveysvyössä ole mitenkään kiellettyä saati laitonta? Ainakaan uimahallin järjestyssäännöissä ei ole sanallakaan mainintaa siveysvyöstä.
Niin, uimahallissa siveysvyön käyttö olisi kyllä aika perusteltua, kun siellähän saattaisi muuten nousta ns. teltta pystyyn vähäpukeisten kauniimman sukupuolen edustajien takia...
No ei sentään, minä ainakin saan siveysvyön pois uimahallikäyntien ajaksi. Siveysvyö kyllä näkyy uimahousujen läpi aika selvästi, ellei käytä uimashortseja (jotka on kielletty aika monessa uimahallissa).
Olis kyllä nöyryytyksen huippu joutua uimahalliin siveysvyö päällä
Ei siihen viikonlopussa totu, kannattaa ehdottomasti kokeilla pidempään.
Onko kenelläkään suosituksia siveysvyöksi? Semmoinen pieni, kun ei munakaan iso oo.
Pitempiaikaiseen käyttöön ei kannata hankkia muovisia tai silikonisia siveyslaitteita. Metallisten kanssa hygieniasta huolehtiminen on helppoa, eikä sopivanmallista laitetta edes tarvitse avata pesujen ajaksi.
Aliexpressiltä saa ihan hyviä laitteita rahteineen 25 eurolla. Itse olen tilannut kymmenkunta erilaista, ja kaikki ovat olleet ihan hyvälaatuisia. Umpirenkaallisia malleja ei kannata hankkia, sillä jos sen saa paikoilleen, niin saa sen poiskin. Eli paras valinta minusta on saranamallinen rengas, joka on tarpeeksi tiukka, ettei poisujutus onnistu.
Putkiosakaan ei saa olla liian väljä tai pitkä. Tosin joskus kiihottavampaa pitää laitetta, joka sallii jonkinlaisen paisumuksen:) Toisaalta voi koulutuksellisesti olla itselle jännää pitää laitetta, joka ei salli minkäänlaista koon muutosta.
No mikäs on suosikkini, rengas saranamallinen, putken varsi lyhyt ja suhteellisen avonainen hygieniasyistä. Terskanseudun pitää kuitenkin olla suljettu, ettei jostain raosta pääse herkintä kohtaa kiihottamaan purkaukseen asti, kuten eräällä mallilla onnistui:) Tietenkin päätyosasssa pitää olla jonkinlainen rei'itys pissailuihin.
Miksikäs sitten eronneena miehenä näitä siveysvälineitä käytän... Tietenkin tuntuu tosi kiihottavalta tietoisuus, että kalun omaa tahtoa on kahlehdittu. Lisäksi kaikenlainen liikkuminen hieroo ja kiihottaa kalua mukavasti, vaikkei purkautumismahdollisuutta olekaan. Kun sitten vapauttaa kalun ja lähtee naisiin, on kiima taattu, eikä seisonta edes ekaan satsiin sammu:)
Tietenkin toiveena olisi jossain vaiheessa vakituinen suhde avaimenhaltioineen, mutta nyt vielä kipeän avioeron jälkeen ei mikään vakituisuus kiehdo, vaan tämä vallattoman poikamiehen elämä saa jatkua:)
PS. Minusta on typerää puhua siveysvyöstä, mikä on ihan toisenlainen vehjes. Parempi ilmaisu on tämä siveyslaite tai vaikkapa penishäkki! Nettisivuilta hakusanaksikin kannattaa asettaa chastity device.
Itse sain vaimon puhuttua tällaisen leikin yrittämiseen vuosia sitten. Ensimmäinen laite oli cb-6000. Amerikkalainen alan piireissä tunnettu laite. Suhteellisen satunnaisesti tuota on käytetty. Vaimo ei vain oikein jaksa olla innostunut. Vaimon innon puute ei innosta minuakaan sitten. Kumma kun jotain säpinää yrittää niin koskaan se ei kuitenkaan vaimoa kiinnosta.
Vaatekaapit olen ostanut täyteen seksikkäitä alusvaatteita, korsetteja yms. Ei ikinä käytä. Ei sitä vaan vuositolkulla jaksa sitä samaa jos ei asioihin saa mitään uutta säpinää.
Nykyään käytössä on ollut cb-6000s, joka on edellistä mallia lyhyemmällä varsiosalla. Cb-6000 tuntui olevan verrattain pitkällä varrella, mikä vaikeutti sen pitoa vaatteiden alla ja tietenkin kusemista. Tuo s-malli on parempi. Nykyään näitä saa kiinan piraatteina todella halvalla. Edellinen, "alkuperäinen" olikin tosi kallis. Mutta sen hankinnasta onkin jo varmaan kymmenen vuotta.
Ei Kiinan laitteet mitään piraatteja enää ole, paljon luovemman näköisiä sieltä noiden tylsien ja ylihintaisten cb-laitteiden tilalle löytyy. Esim. tosi tyylikkäitä käärmeen pään muotoisia tai tiikerikuvioisia siveyslaitteita!
Hankin syksyllä Holy trainer v2 lyhyen mallin piraatti versiona. Olen käyttänyt sitä aika paljon. Siihen tottui nopeiten tähän mennessä hankituista häkeistä. Se on hyvin muotoiltu, kevyt ja huomaamaton jatkuvassa käytössä. Toimituksessa on mukana 4 eri kokoista rengasta, joten aloittelija löytää helposti sopivan kokoisen ihan kokeilemalla. Siihen ei tartu haju, niin kuin noihin muovisiin cb 3000/6000:siin. Huippukiva myy sitä nimellä Siveysvyö 2.0, mutta esim eBaystä ja Kiinasta samanlaisia halvemmalla. Myöhemmin kannattaa hankkia joku metallinen häkki, ne ovat helppohoitoisempia ja parempia pitkäaikaisessa käytössä.
Mitä noihin liukkareihin tulee, niin paras käytössä on perinteinen Tummeli hoitovoide. Se on tarpeeksi paksua, eli ei imeydy liian nopeasti. Mä laita sitä kolmesti päivässä renkaan alle. Aamulla, töiden jälkeen ja illalla ennen nukkumaan menoa. Jokainen häkki tahtoo herättää yöseisokkien aikana, varsinkin aluksi, mutta keho tottuu pikku hiljaa ja yöunet paranevat.
En usko, että nuo voi oikeasti toimia kaikilla. Kivekset varmaan saa vangittua, mutta ei semmoista reikää olekaan mistä ei vehjettä pois saisi jos se siellä ylipäätään mahtuu olemaan. Minulla ainakin ei-erektiossa voi vehkeen työntää vaikka kokonaan ihon alle ja nuppi mahtuu ihan samasta tilasta kuin varsikin.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että nuo voi oikeasti toimia kaikilla. Kivekset varmaan saa vangittua, mutta ei semmoista reikää olekaan mistä ei vehjettä pois saisi jos se siellä ylipäätään mahtuu olemaan. Minulla ainakin ei-erektiossa voi vehkeen työntää vaikka kokonaan ihon alle ja nuppi mahtuu ihan samasta tilasta kuin varsikin.
Minulla oli sama ongelma, mutta tämä lisäosa cb6000:een toi avun:
https://www.aliexpress.com/item/Anti-cheating-Anti-Shedding-ring-for-Ma…
Näyttää aika hurjalta, mutta todellisuudessa ei tunnu tavallisesti käytössä ollenkaan, ellei yritä ottaa vehjettä pois.
Kylpylässä ollut siveysvyöhön lukittuna.
Ei pahempi katseita ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei pahempi katseita ;)
En ole antanut suostumusta sille että joudun todistamaan teidän seksileikkiänne.
Vierailija kirjoitti:
Ei pahempi katseita ;)
Millainen tilanne oli?
Liukkaria ei tosiaan kannata säästellä. Karvat pois alapäästä jotta eivät jää väliin ja hierrä lisää. Treenata just 1-2 päivän jaksoissa. Sitten jatkaa pidempiä aikoja. Joskus kun kassit oikein täynnä ei välttämättä saa takarengasta pois eli ensin pitää Saada ukon Laueta. Jos 3000 mallin cb on sopiva niin tuollaisen pienimunaisen ukon saakin pitää pidempiä aikoja kiinni. Aluksi nukkuminen voi olla hankalaa kun takarengas voi painaa sisäreisiin.