Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään kokemusta mehupaastosta?

06.04.2006 |

Ostin luontaistuotekaupasta 4pvän mehupaasto-paketin. Siihen kuuluu kaikki tarvittavat mehut ja muut aineet. Olisi mielenkiintoista tietää muiden kokemuksista mehupaastosta.Tuliko ikäviä paasto-oireita, pystyitkö jatkamaan kevyellä ruokavaliolla paaston jälkeen ja paljonko lähti kiloja?ym. Kiitos!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut mitään paasto oireita ja olen paastonnut noin 6-8 krt elämässäni viikosta maksimissaan 14 päivään. Mä en myöskään juo hirveesti alkoholia, en polta enkä juo kahvia, niin sekin voi vaikuttaa oireettomuuteen. Ja nautintoaineethan pitäisikin lopettaa jo viikkoa ennen paaston aloitusta ettei oireita niin tulisi. Painoa voi tippua paljonkin jos lähtöpaino on iso. Mutta 4 pvän paastossa ei elimistö muuta tee kuin puhdistaudu ja nesteet lähtee ja ne tulee melko varmasti takaisin. Vasta 4-5 paastopäivän aikana alkaa elimistö polttamaan rasvavarastoja, eli laihdutuksena tuo paasto ei auta, alkuun pääsee kyllä. Paastossahan elimistö lepää kun ruuansulatus ei toimi.

Vierailija
2/4 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se suola on aivan kamalaa, käytä ennemmin suolihuuhtelupussia. Se ei ole läheskään niin hirveää. Kiloja mulla on enimmillää lähteny 14 pvässä 6 ja takaisin tulin joku pari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin kahvin (tupakkaa en polttanut) joku 4 pv ennen aloitusta pois ja söin kevyemmin, varsinkin viimeisenä kahtena päivänä. Paastoa edeltävänä iltana tempaisin sen suolan, joka on todella pahaa (käytä vain minimimäärä vettä :-) ja se tyhjensikin suolen hyvin (ei kannata suunnitella mitään menoa sen suolan nauttimisen jälkeiseksi muutamaksi tunniksi :-)

Aamulla aloitin sitten rypälemehulla ja teellä. Tein jotakuinkin ohjeiden mukaan, teehen lisäsin hunajaa kylläkin tipan. Ekana iltana tein suolihuuhtelun ekaa kertaa ja muina päivinä taisin tehdä aamuin ja illoin. Ei särkenyt päätä, ei palellut eikä ollut muitakaan ikäviä oireita. Toisena aamuna sängystä noustessa heikotti hieman, mutta se meni sitten ohi kun otti aamujuomat. Kävin (rauhallisella) kävelyllä iltaisin että sain raitista ilmaa. Palasin pikkuhiljaa normaaliin ruokavalioon, vaikka ihan kevyenä se ei kauaa pysynyt :-( 4 kiloa lähti ja ovat jostain syystä pysyneet poissa (kyllä sitä putsattavaa sisuskaluista taisi löytyä reilusti :-) Mulla oli hyvä kokemus ja kuukutiskiertokin tuli sen jälkeen säännölliseksi. Suosittelen aínakin kokeilemaan.

Vierailija
4/4 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon vastauksista, aloitan paaston huomenna. Saa nähdä miten käy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän