Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tuomat kukat

Vierailija
30.09.2017 |

Mies suo silloin tällöin kukkia, mikä on minusta oikein mukavaa. Mutta. Hän tuo aina ruusuja enkä tykkää yhtään ruusuista. Olen koittanut vaivihkaa kertoa hänelle mistä kukista tykkään, mutta ei, aina ruusuja. En tykkää ruusuista yhtään. Ja joskus vielä ihan kamalan värisiä. En halua kuulostaa kiittämättömältä, mutta k-kaupasta tuotu ruusupuska muovipaketissa ei ilahduta. Eihän häntä voi alkaa sillon opastamaan kun hän on ruusupuskaa taas ojentamassa ja muulloin ei näköjään mene viesti perille. Mikä avuksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt ite ostamassa kukkakaupastas itselles mieluisen kimpun, vähän niinkuin esimerkkinä :)

Vierailija
2/8 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa kaikki kukat vaikkapa ruukku- ja pihakukatkin. Juuri viikonloppuna mies antoi kymmenen suurta tulipunaista ruusua. Ihana mies ja ihanat kukat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais vaikka juuri se lähikaupasta tuotu kukkakimppu. Mutta kun ei mitään oo tuonu tän 10v avioliiton aikana. Ajatus on tärkein!

Vierailija
4/8 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kamala ämmä ja sanonut, että ei markettikukkia. Jos haluaa panostaa, niin sitten kanssa panostaa ja ostaa kukkakaupasta tai säästää nekin rahat siltä markettiroskalta kun pakko ei ole tuoda. Olin kauan puutarha-alalla ja suhtaudun kyllä kasveihin tavallista intohimoisemmin :D Kaikista kiitollisin olenkin kyllä (kesäaikaan) ihan vain kivoista huonekasveista tai kesäkukista puutarhaan/amppeleista tai vaikka uudesta maksaruoholajikkeesta. Tai muista tarvikkeistakin kyllä.

Mieskin pitää kukista ja meillä kumpikin ostelee kimppuja/kasveja toiselle/omaksi iloksensa.

Vierailija
5/8 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja on antajansa näköinen. Sivistyneet ihmiset eivät toivo lahjoja, vaan osaavat ottaa kiitollisena vastaan mitä saavat. Osta itse omat lempikukkasi ja nauti saamistasi lahjoista iloisina yllätyksinä. Minun pappani toi mummulle aina ruusuja, mummu oli onnellinen ja me kaikki tiesimme, että he rakastivat toisiaan. Kummankin haudoilla oli ruusuja.

Vierailija
6/8 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ärsyttävää, kun mies toisi kukkia.

Vierailija
7/8 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies tuo säännöllisesti kukkia, yhteistä elämää elettynä yli kolmekymmentä vuotta. Kiitollisena otan kukat vastaan. Aina ne ilahduttavat, oli sitten marketista, tai muualta ostettuja. Ajatus on tärkein.

Vierailija
8/8 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia se tuo kukkia? Tunteekohan se syyllisyyttä jostain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan