Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka hullu käyttää Tinderiä?

Vierailija
30.09.2017 |

Eikö teitä pelota tai hävetä käyttää Tinderiä? Sairasta menoa, mutta kai se raha sitten on vain tärekintä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai mitä halusi, toivottavasti 500€ riitti.

Vierailija
2/5 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tinderissä 100% success rate. Ensimmäinen mies, jonka kanssa lähdin viestittelemään ja kenet tapasin, on nykyinen kihlattuni. Seurusteltu neljä vuotta. Molemmat ollaan 27.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tinderissä 100% success rate. Ensimmäinen mies, jonka kanssa lähdin viestittelemään ja kenet tapasin, on nykyinen kihlattuni. Seurusteltu neljä vuotta. Molemmat ollaan 27.

Ei varmasti ollut ensimmäinen profiili, johon palvelussa törmäsit. 

Vierailija
4/5 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä käyttää, koska tuolla on profiili nykyään vaikka kuinka monella, joten kyse ei todellakaan ole samasta asiasta kuin profiili jollain deittisivustolla. Toisekseen ei minua kiinnosta enää juuri yhtään mitä muut tuosta ajattelevat. 

En tosin käytä sovellusta tällä hetkellä lainkaan, mutta en viitsi profiilia poiskaan ottaa, koska jos haluan sitä joskus käyttää, niin saan pareja nopeammin, koska profiilin on ollut sisällä pitkään.

En oikein ymmärrä mitä tuossa pitäisi pelätä, koska sovellusta saa käyttää  haluamallaan tavalla. Itse asiassa sitä kautta pystyy hallitsemaan paljon paremmin, että kenet haluaa tavata ja ketä ei halua tavata. Vähän kyllä ihmetyttää miten jotkut naiset uskaltavat tulla luokseni edes tapaamatta minua. 

Vierailija
5/5 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ainakaan saanut senttiäkään tinderdeiteiltä. Ehkä siksi minulla onkin vain hyviä (siedettäviä) kokemuksia. 

Onhan se nyt selvää, että ne sairaat yksilöt eivät jätä tinderiä käyttämättä, mutta ei se kerro mitään niistä muista käyttäjistä.