Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu syömään kiinteitä!

Vierailija
30.09.2017 |

Joo siis tällaista kysyisin teiltä muilta, että onks teidän miehet kanssa tällasia, että kiinteiden syöminen on välillä tosi hankalaa tai mies kieltäytyy siitä täysin ja juo vaan pullosta?

Oon kaikkea erilaista koittanut maistatuttaa pienissä erissä, mutta mies vaan pärisyttelee ruuan kanssa ja työntää kielellä ulos suusta. Ja hänen kätensä alkaa hamuta pulloa.

Kesällä neuvolassa sanottiin, että tämä on vaan nyt joku kausi joka menee ohi, mutta alkaa jo huolestuttaa kun tämä on vaan jatkunut kesän jälkeen. Miehen paino on pudonnut jo alle sadan ja pullosta juominen aiheuttaa sekavuutta ja väsymystä.

Mitä te ootte tehnyt vastaavassa tilanteessa tai onks neuvoja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tuossa tilanteessa jatkanut vielä täysimetystä. mies ei ole ollut valmis kiinteisiin, joten tissillä mennään

kiitos kaikille taas kerran.

Vierailija
2/8 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puurossa ja bissessä ainakin on aika lailla samat ravintoarvot kun ovat viljaa eli en lähtisi tässä hirveästi pakottamaankaan. Tarpeeksi kun juo sitä ohrapirtelöä niin yleensä aika nopeasti (viimeistään seuraavana aamuna) alkaa kiinteäkin maistua. Varaisin näihin kokeiluihin kebabbia ja pizzaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vasikka elää juomallakin.

Vierailija
4/8 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen tuossa tilanteessa jatkanut vielä täysimetystä. mies ei ole ollut valmis kiinteisiin, joten tissillä mennään

kiitos kaikille taas kerran.

mitä sä sekoat biatch mee siivoomaan siitä!

Vierailija
5/8 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilisin ohrapirtelöiden sijasta paksumpia vellejä aluksi. Sitten vois kokeilla ihan sormiruokailua esim. nachoja, jos sitä kautta alkais kiinnostaa kiinteisiin siirtyminen. Jos ei onnistu, niin yhteys neuvolaan, jos on vaikka jotain psyykkistä ongelmaa taustalla.

Vierailija
6/8 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry suoraan sormiruokailuun! Toimii meillä. Varaudu että sotkua tulee.

Vierailija
7/8 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita miehen eteen grlillattua grillimakkaraa, niin eiköhän kiinteä ruoka ala kelpaamaan.

Vierailija
8/8 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, exällä oli noita kausia. vissiin jännitti vähän kaikkia juhlapyhiä ja viikonloppuja kun aina silloin olis syöny vaan pullosta. Aikani yritin pitää jotain kuria mutta ei siitä mitään tullut. Pullosta sitten söi ja varasin suolaista seuraavalle aamulle jos vaikka maistuisi (pizza toimi meillä) että syö edes vähän jotain ennekun on taas pulloa vailla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan