Onko täällä muita, joilla ei ole töissä kavereita?
Miten jaksatte? Millä korvaatte työpaikan ihmissuhteet?
Kommentit (5)
Ei taida olla sellaisia joilla ei ole töissä kavereita, niitä on kyllä paljon joilla on kavereita mutta ei töitä.
Mitä tarkoitat kaverilla työpaikalla? Joku jonka kanssa pidät yhteyttä myös vapaalla?
Ei minullakaan ole kaveria töissä. Sellaisia työkavereita on joiden kanssa tauoilla höpöttelen, mutta töiden ulkopuolella ei olla tekemisissä.
Mulla ei enää ole. Ainoa ystäväni on entinen työkaverini joka jäi vuosi sitten eläkkeelle. Onhan se tylsää kun ei töissä ole enää ketään kenen kanssa turista. Onneksi pysyttiin silti ystävinä vaikka eläkkeelle jäikin. N28
Ei ole kavereita töissä eikä työn ulkopuolella. En ole kiinnostava tyyppi ollut koskaan ja nykyisen työpaikan juorut ja klikit eivät onneksi kiinnosta, koska olisin itsekin niiden uhri ja parempi kuin ei ole ollenkaan mukana. Luotettavaa ystävää en enää keski-iässä löydä, vaikka se olisi kivaa.
minä.
Ihan itsekseen puuhastelen. Ei mulla ole kavereita työpaikan ulkopuolellakaan. Ihan itsekseen puuhastelen sielläkin. Tosi vähän dramaa. Mulla oli nuorena kavereita, en kaipaa sitä sekoilua enää.