Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä epänormaalia lapselta

Vierailija
29.09.2017 |

päiväkodissa? Meillä on ihan normaalisti kehittynyt, iloinen ja sosiaalinen tyttö. Hän kuitenkin päiväkodissa ajoittain rettelöi, ts. kahden muun tytön kanssa esim. menee hoitajia piiloon tai sotkee vessassa, heittelee kenkiä eteisesså. Mitä tästä pitäisi ajatella? Pk suhtautuu asiaan hyvin vakavasti. Itse taas jotenkin ymmärrän, että tämän ikäinen saattaa tuollaista vielä tehdä. Kyse ei ole erityislapsista vaan muuten tosi taitavista tytöistä. Miten asiaan pitäisi reagoida, kun säännöllisin väliajoin tytöt pk:ssa jotain keksivät, vaikka asiasta puhutaan kotona usein (että pitää olla kunnolla)? Onko teistä normaalia, että 4-5v lapsi tekee tuollaista? Ei tee yksin, mutta suunnittelevat yhdessä kaverin kanssa. Pitäisikö asiasta huolestua? Itse muistan tehneeni pienenä vastaavaa ja ihan normaaliksi kasvoin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittumaiselta kuulostaa, mutta ei vakavalta. Säälin henkilökuntaa. :(

Vierailija
22/24 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä on jotain mallilapsien vanhempia taas liikkeellä! Relatkaa vähän hei. Puhutaan pikkulapsesta! Mä olisin enemmän huolestunut, jos olisi lapsi joka ei koskaan tee mitään kiellettyä ja aina tottelee. Se ei olisi normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisin asian näin. kirjoitti:

Itselläni poika päiväkodissa, joka on hyvin älykäs ja omaa hyvät sosiaaliset kyvyt. Miinuksenahan siinä on, että yrittää manipuloida aikuisia jatkuvasti. Päiväkodissa on pientä kapinaa järjestelmää vastaan jo havaittavissa

Kiva pieni narsistinalku sulla siellä.

Vierailija
24/24 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan kouluun ja elämään, jos on noin vietävissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan