Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehtelin tyttöystävälle seurustelleeni aiemmin

Vierailija
29.09.2017 |

En siis ole. Häpesin asiaa niin paljon, että joskus suhteemme alkuaikoina sepitin hänelle hätäpäissäni jonkun tarinan muutaman kuukauden aikaisemmasta seurustelukokemuksesta. Ikää jo 28 vuotta ja tämä suhde on kestänyt noin vuoden.

Aina joskus hän kyselee tästä lisää, kysyy kuka tuo tyttö oli yms... Miten kannattaisi kertoa totuus?

Ja niin, vaikka en ole aikaisemmin seurustellut, olen silti tullut aina hyvin naisten kanssa juttuun ja kiinnostuneita on ollut, mutta olen ollut jotenkin liian ujo alkamaan suhteeseen ja viemään hommaa kevyttä flirttailua tai ystävyyttä pidemmälle.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että sinua nolotti kokemattomuutesi seurustelusuhteissa ja sen vuoksi valehtelit, mutta haluat nyt kertoa asian, ettei se jää vaivaamaan ja pyydät anteeksi. 

Vierailija
2/30 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan, rakas mieheni valehteli aivan samoin samassa iässä minulle. Sittemmin hän alkoi valehdella myös alkoholinkäytöstään ja vannottaa minua, että en sitten jätä asiaa silleen jos hän narahtaa uudelleen.

No, narahti, ja suhde kuoli käytännössä siihen, vaikka vuoden verran vielä vieri. En ymmärrä miksi minun piti uhrata nuoruusvuoteni mieheen, joka suhtautuu noin kevyesti luonteensa kieroilevaan puoleen. Ei se suu vahingossa ala puppua suoltamaan. Joku taipumus siihen silloin on.

Mene itseesi nyt kun olet vielä noinkin nuori. Älä varasta toiselta mahdollisuutta omiin elämänvalintoihin salaamalla faktat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro totuus. Sen jälkeen muija alkaa miettii et jos kerta valehtelet tollasesta asiasta niin miettii myös mistä kaikesta muusta valehtelet. Eli luotto menee heti

Vierailija
4/30 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ole mitään pahaa, sanot vaan että suhteet eivät ole olleet mitään vakavia, lähinnä treffailua.

Ja miksi pariskunta edes puhuu existään?

Keskittykää toisiinne.

Voisit tätä ehdottaa myös tyttikselle. Suhdetta ei ainakaan paranna nämä ex-keskustelut, joskus tietysti ovat pakollisia, kun näistä on seurannut lapsia, jotka ovat osa myös nykyistä, ei mennyttä elämää.

Vierailija
5/30 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo naiset haluaa sadan pillumehun mulkun, sun puhdas valehteleva mulkku ei ole riittävä heille. 

Vierailija
6/30 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olekin mahtavaa, kun sait naisen? Tästä toivoa muillekin miehille.

Vierailija
7/30 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten vähän outoa, miten suhteen alussa ei ajattele nenäänsä pitemmälle (omasta kokemuksesta tiedän) vaan saattaa valehdella tuollaisia asioita. Ei ajattele, että tämän kyllä löydän edestäni. Ei ajattele sitä, että tutustuessa lisää joutuu valehtelemaan lisää, jos ei halua/uskalla kertoa totuutta. Joutuu keksimään niitä tarinoita ja sittenkin, vaikka vuosien päästä voi se puoliso kysyä vaikka anopilta, että kuka se nyt olikaan se Mikon eka tyttökaveri, se jonka kanssa kävivät interraililla ja jolla oli snautseri ja joka opiskeli luokanopettajaksi. Anoppi katsoo, että mitä. 

Vierailija
8/30 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole jo tajunnut.

Vierailija
9/30 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi naisen pitäisi tuollaisesta asiasta edes kysyä? Mitä se sille kuuluu ja mitä se sillä tiedolla haluaa saavuttaa, ellei jotain turhaa draamaa ja riitaa?

Vierailija
10/30 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eiköhän tyttis oo jo tajunnut ettei sulla ketään oo ollu. Kyllä kokematon mies huomataan.

Vierailija
11/30 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu eiköhän tyttis oo jo tajunnut ettei sulla ketään oo ollu. Kyllä kokematon mies huomataan.

Joopa joo. Itse panin naiselle tämän ensimmäisen yhdyntäorgasmin ensimmäisellä seksikerrallani. 

Vierailija
12/30 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa. Joko kerrot vain totuuden tai sitten keksit niin vakuuttavan valheen, että uskot siihen melkein jo itsekin. Aika rankkaahan tuo on jos seurustelette vuosia. Itse pidin tätä valhetta yllä kymmenen vuotta, mutta en kadu sitä. Ei naisille kannata kertoa olevansa kokematon, koska naiset eivät syty siitä. 

Vierailija
13/30 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän pari kuukautta ole edes pitkä aika.

Vierailija
14/30 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä totuus, ei sitä pidä hävetä. Ja itse ainakin olen kasvanut joka seurustelu-suhteessa, osaan olla ja toimia aivan täysin eri tavalla nyt kun ensimmäisen kanssa. Kertominen voi selittää tyttöystävällesi asioita sinusta.

Ja musta olisi aika hellyyttävää kyllä kuulla kumppanilta "Hei, mulla on yks juttu mikä pitää tunnustaa, anteeksi kun valehtelin.. No entisistä kumppaneista, ei niitä juuri ole ollut... Itseasiassa sä oot mun eka"

Eli kerro ihan rohkeasti. Itse en ainakaan suuttuisi vaikka tosin ihmettelisin että miksi oli niin iso asia.

Vierailija
15/30 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä totuus, ei sitä pidä hävetä. Ja itse ainakin olen kasvanut joka seurustelu-suhteessa, osaan olla ja toimia aivan täysin eri tavalla nyt kun ensimmäisen kanssa. Kertominen voi selittää tyttöystävällesi asioita sinusta.

Ja musta olisi aika hellyyttävää kyllä kuulla kumppanilta "Hei, mulla on yks juttu mikä pitää tunnustaa, anteeksi kun valehtelin.. No entisistä kumppaneista, ei niitä juuri ole ollut... Itseasiassa sä oot mun eka"

Eli kerro ihan rohkeasti. Itse en ainakaan suuttuisi vaikka tosin ihmettelisin että miksi oli niin iso asia.

Kuten tässä ketjussa on jo tullut ilmi, niin totuutta ei ehkä kannata kertoa. Jos teet sen aluksi, niin nainen ei kiinnostu sinusta, koska olet kokematon. Jos taas kerrot sen myöhemmin, niin nainen pitää sinua valehtelijana, koska naiselle valehtelemisen syyt ovat yhdentekeviä, koska eivät osaa ajatella itsenäisesti, vaan ovat lukeneet sen jostain. 

Vierailija
16/30 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt että voi olla pakko keksiä joku aikaisempi seurustelusuhde jos aion sellaiseen päästä tässä iässä. En olisi luultavasti päässyt työelämäänkään jos en olisi keksinyt vähän lisää työkokemusta. Sen jälkeen olen kerryttänyt ihan oikeaa työkokemusta. Yleensä puhun totta mutta joissain asioissa rehellisyys vain johtaa ongelmiin.

Vierailija
17/30 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten tässä ketjussa on jo tullut ilmi, niin totuutta ei ehkä kannata kertoa. Jos teet sen aluksi, niin nainen ei kiinnostu sinusta, koska olet kokematon. Jos taas kerrot sen myöhemmin, niin nainen pitää sinua valehtelijana, koska naiselle valehtelemisen syyt ovat yhdentekeviä, koska eivät osaa ajatella itsenäisesti, vaan ovat lukeneet sen jostain. 

Totta. Naiset eivät vain tätä ilmiselvää faktaa suostu koskaan myöntämään. Tosielämässä käytös on sitten jotain aivan muuta. Empatia ja ymmärrys ovat kadonneet kuin Dodo.

Vierailija
18/30 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt että voi olla pakko keksiä joku aikaisempi seurustelusuhde jos aion sellaiseen päästä tässä iässä. En olisi luultavasti päässyt työelämäänkään jos en olisi keksinyt vähän lisää työkokemusta. Sen jälkeen olen kerryttänyt ihan oikeaa työkokemusta. Yleensä puhun totta mutta joissain asioissa rehellisyys vain johtaa ongelmiin.

Kannattaa koittaa päästä jonkun naisen kanssa sänkyyn tai edes johonkin siihen viittaavaan. Sitten otat tämän ajatuksissasi aiemmaksi säädöksesi, jolloin sinun on helpompi valehdella, koska valhe perustuu ainakin osittain totuuteen. Ei tosin kannata puhua seurustelusta, vaan puhu nimenomaan pienestä säädöstä. Tällöin vaikka sattuisi erittäin epätodennäköinen skenaario ja törmäisitte tähän naiseen, niin nainenkaan ei voisi kieltää, että teillä ei olisi mitään säätöä ollut. 

Vierailija
19/30 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Naiset eivät vain tätä ilmiselvää faktaa suostu koskaan myöntämään. Tosielämässä käytös on sitten jotain aivan muuta. Empatia ja ymmärrys ovat kadonneet kuin Dodo.

Jep. Juuri koitin Tinderin kautta tavatun naisen kanssa aloittaa heti avoimesti omana itsenäni. Naisen kiinnostus loppui heti kun pudotin esityksen, vaikka kyse oli ihan pienestä asiasta. Naisen kanssa pitää toimia aluksi itsevarmasti ja esittää miestä, jolla ei ole mitään heikkouksia. Sitten kun nainen on ihastunut, niin voi alkaa vähän pehmentämään. Huvittavaa kuinka naiset sanovat, että miehen pitäisi olla oma itsensä, mutta sitten kun näin tekee, niin se ei kelpaa. 

Vierailija
20/30 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro totuus.

Ensimmäinen poikaystäväni valehteli, että hänellä oli ollut useita seksikumppaneita ennen minua. Tosiasiallisesti olin hänelle ensimmäinen. Sepitti näistä muista paljon juttuja, mutta tarinoista alkoi löytyä aukkoja. Lopulta eräänä iltana tunnusti valehdelleensa. Hämmennykseni ja epäuskoni kruunasi se, kun hän kehuskeli valehtelutaidoillaan, "pitää olla tosi hyvä muisti, että voi valehdella sujuvasti".

Oh dear, niitä aikoja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme