Kämppis puhuu pahaa. Kutsuu muita ihmisiä ja estoitta arvostelee ja kertoo asioitani vaikka olisin kotona.
Otanko puheeksi? Esimerkiksi haukkuu jos on riskejä altaassa? Kutsuu ihmisiä yllättäen, ei koskaan kerro etukäteen.
Kommentit (17)
Mitäs riskejä teillä on siellä altaassa?
Niin ja siis pahalta tuntuu että minun kotiini tulee minulle tuntematon ihminen jonka kämppis on jo manipuloinut halveksimaan minua? Mitä hän tästä saa?
Ap
Tiskejä, automaattinen tekstinsyöttö :D
Miksi et tiskaa omia astioita heti? Miksi jätät ne sinne lavuaari haisemaan?
Miksi en saa omassa kodissani tiskata silloin kun haluan kun se on kohtuuden rajoissa?
Ulkopuolinen ei ymmärrä. Jos on automaattinen tekstinsyöttö, editoi kirjoituksesi ennen lähettämistä. Ota elämässäkin vastuu.
Kannattaa etsiä toinen asunto, ei noista syistä pysty häätämään.
Ei ole järkeä asua yhdessä, jos se ei suju.
Noi on pieniä asioita, mutta jos ne jo käy tunteisiin niin et ole oikeen kämppis-luonne.
Ehkä kannattaa hommata kimppakämppä jonkin oman kaverin kanssa tai sitten ihan oma asunto.
Olen asunut myös muiden kanssa eikä kenenkään kanssa ole ollut tällaista. Sinä joka sanoit etten ole kämppis luonne.
Ap
Ylipäätään täällä näyttää olevan käsitys että joku vikahan minussa täytyy olla kun minulle tehdään pahaa eikö? :)
Ap
Muuta pois, ei siihen mikään puhe auta jos toinen on kusipää.
Onpa ikävää, oikeastaanhan toi on kiusaamista, muuttaisin pois jos vaan mahdollista.
Ilmeisesti se on tarkoituskin hänellä että savustaa ulos tai on käynyt jo muussa tilanteessa mielessä. Haluaisin kyllä muuttaa mutta pidän kodissani j asuin täällä häbtä aiemmin. Ei olisi oikein rahakaan muuttaa.
Ap
Ja ajattelin jo siinä etten luovuta tuollaiselle.
Ap
No jos yrittäisit keskustella sen kämppiksesi kanssa? Sovitte yhteisistä pelisäännöistä esim kuka tiskaa ja onko ok jättää omat tiskinsä lojumaan viikoksi vai pitäiskö tiskata omansa heti käytön jälkeen, kuka vie roskat, pitääkö ilmottaa, jos tuo vieraita yms.
Näyttää siis minulle ystävällistä naamaa mutta puhuu sitten kuullen muille?