Alina Tomnikov on vitun lahjakas näyttelijä. Oon kateellinen. Kauniskin vielä
oon fani. Ja nainen itsekin.
Toivottavasti suomalaiset tajuaa pitää ton töissä.
Kommentit (45)
Itse en ole törmännyt naiseen muuten kuin mitä nyt Areenasta Downshiftaajat sarjan katsoin. Varasti kyllä karismallaan ainakin tämän katsojan huomion aina kun ruutuun ilmestyi.
Pahaa vaan pelkään, että onkohan oikeasti lahjakas näyttelijä ja alkaako toistamaan itseään, mutta näin kertaluontoisena nähtävyytenä ihan positiivinen kokemus.
Turha muuten sanoa, että katso Putousta.
En taatusti katso.
ihana siinä Donna sarjassa. Oli muuten hyvä sarja, Katsoin sen kahdessa illassa yle areenalta. Putouksessa heikoin näyttelijä. Kaunis on kyllä aina, luulin että räjäyttäisi potin mutta ei vielä ainakaan ole pässyt vauhtiin. Se hahmo on ihan surkea.
Jos se, että osaa näytellä kaikkia rooleja ihan samalla tavalla, lasketaan lahjakkuudeksi, niin kyllä, ihan saaatanan lahjakas.
Downshiftaajissa oli sivuroolissa.
Siinä on monta hyvää näyttelijää. Tomnikova oli vaatimatonta keskitasoa. Olihan hänen roolinsa kiinnostava, mutta se taas on eri juttu.
Jos hakee hyvää näyttelijää, niin katsokaapas Jussi Vatasta: hän ei tee mitään ihmeellistä. Hän vain on se hahmo jota kulloinkin esittää. Samaa eleetöntä eläytymistä on Minna Haapkylässä.
Jos mimmiä on siunattu tuollaisella karismalla jo tässä vaiheessa, niin tiedä mikä hänestä vielä kasvaakaan. Äärimmäisen loistava näyttelijä on kyllä jo, putous ei ehkä ole oikea formaatti Alinalle, mutta ei se siinäkään ole heikommasta päästä.
Surkeista surkein Putous-hahmonsa joten ihmettelen näitä kehuja. Muualla en ole nähnyt tai ainakaan tunnistanut joten mitään erityistä hyvää hänessä en ole havainnut.
Ei mitenkään erityisen kummoiset näyttelijän lahjat tällä Alinalla, ärsytti jo syke-sarjan aikana se sen narkomaani äidin "ylinäytteleminen" ja tuntuu kans et samat maneerit toistuu sillä ohjelmassa kun ohjelmassa.
Joo, olen huomannut saman. Ok, en ole koskaan nähnyt, kun hän näyttelee, mutta on superkaunis, mäkin oon fani. :D
Vierailija kirjoitti:
Surkeista surkein Putous-hahmonsa joten ihmettelen näitä kehuja. Muualla en ole nähnyt tai ainakaan tunnistanut joten mitään erityistä hyvää hänessä en ole havainnut.
Donnassa on hyvä.
Sievä, ei kaunis. Näyttelijäntaidot max. keskinkertaiset. Esimerkiksi Krista Kosonen pesee Alinan 6-0 lahjakkuudessa ja ulkonäössä.
Alina teki itsestään aloituksen..
On kyllä ainakin Donna-sarjassa todella kaunis.
On muuten myötähäpeää herättävä hahmo se putouksessa oleva äiti. Tunkee liikaa sitä samaa hokee ''oisko kahvia''. Huonosti kirjoitettu hahmo vaikka potentiaalia oli.
Ei Alina niinkään kaunis ole, mutta nätti ja todella maalaisen näköinen.
Kaunis on juu. Mutta taas eilen putousta katsoessa tuli valtava myötähäpeä. Ei niin minkäänlaisia lahjoja improvisaatioon. Osaa ehkä just näytellä sitä venäläistä prostioitua mutta siihen jää. Kuka siellä teatterikorkeassa on opettanut ja päästänyt tuollaisen kursseista läpi?
Peräänkuulutan ammattitaitoa. kirjoitti:
Kaunis on juu. Mutta taas eilen putousta katsoessa tuli valtava myötähäpeä. Ei niin minkäänlaisia lahjoja improvisaatioon. Osaa ehkä just näytellä sitä venäläistä prostioitua mutta siihen jää. Kuka siellä teatterikorkeassa on opettanut ja päästänyt tuollaisen kursseista läpi?
Ihan samaa olin sanomassa, että ei ainakaan tässä Putouksessa lahjojaan ole näyttänyt, ei kyllä nuo improvisoinnit vakuuta yhtään! Mulle ihan uusi naama, että muuta hänen näyttelijätyötään en ole nähnyt.
Armi Toivasta on hän nähnyt liikaa, samoja ilmeitä tarttunut liiaksi matkaan.
Siis sehän on ihan Pamela Tolan näköinen! Näyttävät pelottavan paljon toisiltaan!
En tiennyt, kuka hän on, joten katsoin kuvan. Pitäisi varmaan joskus seurata kotimaista "viihdettä".