Alina Tomnikov on vitun lahjakas näyttelijä. Oon kateellinen. Kauniskin vielä
oon fani. Ja nainen itsekin.
Toivottavasti suomalaiset tajuaa pitää ton töissä.
Kommentit (45)
Samaa mieltä.
Ihastuin heti kun näin hänet ekaa kerran. Ja todella fanitan.
Odotan putousta myös.
Kaunis on. Vähän samat maneerit niin tuossa syke-sarjassa kuin downshiftaajat 2-sarjassakin.
On ihan huippulahjakkuus. Ja olen M49 joten ihan eri sukupolvea itse. Eipä vain saanut kutsua Linnan juhliin, ei arvosteta Suomessa nuoria lahjakkuuksia, jotain 70v näyttelijöitä oli Linnan juhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis on. Vähän samat maneerit niin tuossa syke-sarjassa kuin downshiftaajat 2-sarjassakin.
Joo, mutta nuo maneeri toimii! Varsinkin tuossa downshiftaajissa tosi hauska.
Putouksen suoritukset tosin osoittaa että ei osaa improvisoida ollenkaan ja hahmokin todella väsynyt. Putouksessa ei pärjää noilla taidoilla. Nätti se tosin on.
Ruma kun itse perkele, ei osaa näytellä yhtään, onko Suomessa yhtään huonompaa näytelijää, no ei ole.
No kohta siltäkin loppuu työt, jo kolmekymppinen.
Ihana on ja pääsi teatterikorkeaan ekalla sisään
Aina tulee uusi, nuorempi blondi: Pamela Tola, sitten Alina, viiden vuoden päästä joku muu pitkät vaaleat hiukset omaava neiti.
Miksiköhän hän ei käytä sukunimestään venäläistä feminiinimuotoa Tomnikova?
Aivan järkyttävän huono sen Putous-hahmo, aivan nolottaa aina sen puolesta kun se esiintyy. Ei naurata siis pätkääkään, myötähäpeää vaan tunnen.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän hän ei käytä sukunimestään venäläistä feminiinimuotoa Tomnikova?
Jos hän on vaikka Suomessa syntynyt, niin nimi on suomalaisen käytännön mukaan. Todennäköisesti Venäjää puhuessaan he käyttävät naismuotoa.
Itse olen mennyt Suomessa naimisiin ja minulla on miehen maan mukainen miesnimi. Yksinimisissä maissa on moninimisillä hankaluuksia, koska isä ja poika on eri sukunimellä. Äiti toisella ja naimaton tytär kolmannella nimellä. Perheessä on kolme sukunimeä käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan järkyttävän huono sen Putous-hahmo, aivan nolottaa aina sen puolesta kun se esiintyy. Ei naurata siis pätkääkään, myötähäpeää vaan tunnen.
Onko esikuva ollut se super-nainen, josta oli tosi tv:tä?
Katsoin juuri jakson Sykettä, jossa esitti narkomaania. Puhui täsmälleen samalla tavalla kukn Putous - hahmo, myös röhki nauraessaan/puhuessaan täsmälleen samalla tavalla.
En nyt hirveän lahjakasta näyttelemistä ole vielä havainnut, tosin en ole häneen tämän enempää tutustunutkaan.
Kaunis on minustakin, ja sympaattisen oloinen. Putouksessa en hänestä niin ole tykännyt, sopii minusta paremmin elokuviin ja sarjoihin.
Putouksessa ei ainakaan ole lahjakkuus tullut esille. Hahmonsakin on tämän vuoden huonoin.
En ymmärrä, miksi pitää ketään kadehtia.
Näin on