Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan Suomen perustuslaissa kielletty nuo Espanjan tyyppiset kansanäänestykset

Vierailija
29.09.2017 |

vai onko niin, että kun puolustusministeri haluaisi ahvenanmaalaiset siviilipalvelukseen niin ne miettii ettei me jakseta tommosta ja haluavat liittyä Ruotsiin tai erota. En sitä nyt huonona asiana esitä, mutta en tosiaan tiedä. Tuskin meillä oltu kuitenkaan niin fiksuja kuin Espanjassa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi yhtään vaikka Ahvenanmaa itsenäistyisi tai liittyisi Ruotsiin. Tervemenoa vaan.

Vierailija
2/4 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Suomi hajoaisi. Suvaitsevaiset, raiskaajat ja muut rikolliset voitaisiin laittaa omalle alueelleen.

Olen uusimaalainen. Mulle sopisi, että Uusimaa itsenäistyisi. Me voitaisiin täällä Uudenmaan sisällä itse suvaita toisiamme ja toivottaa tervetulleeksi kaikki, niin suomalaiset kuin ei-suomalaiset, joita kiinnostaa elää rauhassa ja murehtia omista asioistaan. Myös kaikki teidät, jotka ette halua räkiä kattoon loppuelämäänne siellä teillä Serkunnussimajuoppojärvellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porin on jo aika itsenäistyä. Me olemme selkeästi oma kansa. Tai ainakaan emme kuulu samaan kansaan raumalaisten kanssa.

Vierailija
4/4 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laki kiellä. Mutta ei ole ihmisiä jotka vaatisivat tai lähtisivät barrikaadeille. Mielenosoituksissa on aina vähän väkeä. Me ollaan laiskoja ja vähään tyytyväisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi