Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Smartphoto.fi -kokemuksia!

Anonyymi
29.09.2017 |

Latasin tässä viikon sisään useana eri päivänä kyseisellä nettisivulla satoja kuvia ostoskoriin ja kirjauduin ulos, ja jatkoin taas seuraavana päivänä (olen rekisteröitynyt käyttäjä). Uskalsin näin tehdä, koska luin sivustolta, että ladatut kuvat säilytetään 30vrk. Yhtäkkiä tänään, kun kirjauduin sivulle uudestaan, ostoskori oli tyhjä! Mitä ihmettä???? Harmittaa ihan älyttömästi.

Tuntikausien työ meni hukkaan, kun etsin kuvia eri paikoista tietokoneelta, ulkoiselta kiintolevyltä jne. ja latasin kuvat tuonne sivustolle. Tietysti asiakaspalvelu toimii vasta maanantaina seuraavan kerran.

Onko kellään käynyt vastaavaa? Saiko kuvia enää takaisin? Ja vaikkei kellekään olisi käynyt vastaavaa niin mitä luulette, onko kuvat pelastettavissa vai lopullisesti vain hävinneet?

Näköjään ei voi tuon sivuston lupauksiin luottaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 30.11.2019 tuotteita, joita en saanut jouluksi. Tilaustavaksi valitsin postin, jonka Smartphoto oli vastoin toivettani muuttanut Postnordksi. Postnordille oli ilmoitettu väärä sähköpostiositteeni, joten tieto lähetyksestä ei koskaan tullut minulle. Soitin 17.12. Smartphotolle, jossa asiakaspalvelusta syytettiin minua, tilaajaa väärän sähköposti antamisesta, vaikka sitä ei olisi koko tilauksessa tarvittu, jos Smartphoto lähettänyt tuotteen postin kautta. Joululahjaksi tilatut tuotteet jäivät siis saamatta Smartphoton virheen takia. 20.12.2019 soitin Postnordille ja selvisi, että tilauksesi oli palautettu Ruotsiin, koska vastaanottajaa ei oltu tavoitettu! Sinne meni joululahjat! Ja Smartphoto väittää asikkaan tehneen virheen, vaikka olivat itse muuttaneet toimitustavan ja ilmoittaneet Postnordille virheellisen sähköpostiosoitteeni. En suosittele kenellekään tätä firmaa!

Vierailija
2/4 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi suositella kyseistä firmaa. Tilasin 13.12 kuvakirjan joululahjaksi, ja tämä ei ole vieläkään saapunut. Otin yhteyttä että missä kirjani viipyy, vastasivat kysymykseen kysymyksellä, oletko ottanut yhteyttä kuljetusfirmaan? Ei herranen aika mitä asiakaspalvelua. Vastasin että en todellakaan ole, pitäisi lukea hämärän näköisiltä sivuilta 20 minuuttia kestävät sopimusehdot jotka ovat huonolla suomen kielellä että saisi otettua yhteyden kuljetusfirmaan. Loppujen lopuksi sain vain ihmettelyä, ja asiakaspalvelija laittoi uuden tuotteen tulemaan jonkin toisen firman kautta. Saa nähdä tuleeko koskaan perille, en jaksa uskoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
4/4 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 20.11. joulukalentereita omilla kuvilla 4 kpl.... taisi mennä 56€ kankkulan kaivoon. Ei ole näkynyt kalentereita vieläkään :( saa nähdä saanko rahojanikaan takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi