Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysytäänkö armeijassa käyntiä työpaikkaa hakiessa?

apostoliZztop
29.09.2017 |

http://www.supla.fi/supla/3099560

mulla vapautus e n kehtaa siis kysyä töitä

veli sai kans vaparit ja kysyttiin työhaastattelussa mikä on sotilasarvo, keksi valheen että vänrikki

sai työtä

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta miehiltä vain. Se on samanlainen haitta kuin naisilla lisääntyminen mutta siitähän ei saa puhua.

Vierailija
2/32 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kertaakaan kysytty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse otin vaparit sillä että olin lykännyt armeijaa 28 vuotiaaksi ja luulin että pääsen sotiman ja treenaamaan itseni sissiksi

ei, siellä leikittiin kaikkea lapsellista jumputusta ja päätin 1 kk sisään että mä en tätä jatka, sanooin että hommatkaa mut pihalle täältä ja niinhommasivat

se siitä

Vierailija
4/32 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain idiootti-työnantaja kysyy sellaista.

Vierailija
5/32 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin relevanttia työpaikalla.

Liitto on sitä mieltä, ettei edes tarvitse vastata sellaisiin kysymyksiin:

"Onko kaikkeen pakko vastata?

Hakija voi periaatteessa jättää vastaamatta sellaiseen kysymykseen, joka ei ole työsuhteen kannalta tarpeellinen. Tällaisia kysymyksiä voivat olla esimerkiksi kysymykset asepalveluksen suorittamisesta tai suorittamatta jättämisestä sekä uskontoon, seksuaaliseen suuntautumiseen, alkoholin käyttöön tai poliittiseen vakaumukseen liittyvät kysymykset sekä perhettä tai yleisesti muita henkilöitä koskevat kysymykset. "

https://www.pam.fi/wiki/tyohaastattelun-pelisaannot-saako-tyonantaja-ky…

Vierailija
6/32 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voi valehdella...

Vierailija
7/32 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain idiootti-työnantaja kysyy sellaista.

Toisaalta vain idiootti palkkaisi AP:n.

Vierailija
8/32 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teknisillä aloilla on kysytty aina. Parhaassa paikassa hakukaavakkeessa kysyttiin ensin sotilasarvoa ja sitten vasta nimeä. Ja on jäänyt työt saamattakin sivariuden (sanottu suoraan) takia kaksi kertaa.

Keittiöhommissa ei ole kysytty missään armeija-asioita.

Vierailija
9/32 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peran Perusverstaalle voidaan kysyä, mutta isommissa kansainvälisissä firmoissa ei kysytä (kolmesta kokemusta, kahdessa pikkunilkkipomona) , eikä edes tässä nykyisessä keskisuuressakaan kysytty. Tai kahvitunnilla yrittivät vaivihkaa udella mutta sanoin ettei kuulu kenellekään duunissa.

Ainoa mikä minua on kiinnostanut ollessani palkkaavana esimiehenä, se että alle kolmekymppinen mies on hoitanut homman tavalla tai toisella pois alta. Aivan sama miten, vaikka sitten jättänyt kokonaan väliin.

Vierailija
10/32 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VR:lle hakiessa kysyttiin armeijasta ja johtajakoulutuksessa samoin kuin armeijan rättivarastoon hakiessani. Muista kyselyistä en tiedä.

Vierailija
11/32 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pakottavat työhaastatteluun työkkäristä niin voin sanoa sitten hastattelussa että mullahan on muuten vapautus armeijasta! (:

Vierailija
12/32 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei toistaiseksi kysytty. - Toisaalta en tiedä haluaisinko olla sellaisessa paikassa töissäkään, joissa valitani perusteena olisi erityisesti riippuvainen siitä, olenko käynyt armeija vai en. 

Vierailija
13/32 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2017 saa kysyä vain onko palvelus suoritettu. Joka on siis ympäripyöreä ja oikea vastaus on/ei tarkottaen onko jonkun sortin palvelus vielä tulossa vai onko palvelus suoritettu niin ettei pakollista osuutta ole tulossa.

Apn vastaus siis on suoritettu. Tarkemmin ei saa kysyä.

Vierailija
14/32 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei nimenomaan saa kysyä.

Vierailija
15/32 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyn ja vastauksella on myös vaikutusta.

Vierailija
16/32 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kertaakaan kysytty kun olen hakenut töitä. Kai se voi jollakulla edesauttaa cv:ssä työpaikan saantia mutta hyöty on aika vähäinen uhraukseen verrattuna. Senkin ajan voisi käyttää opiskeluun.

Vierailija
17/32 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mainitsee asian cv:ssä, joten sitä ei tarvitse kysellä enää erikseen. Rukin käyneet saavat kyllä heti muutaman ylimääräisen plussapisteen johtajakoulutuksesta.

Vierailija
18/32 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teknisillä aloilla on kysytty aina. Parhaassa paikassa hakukaavakkeessa kysyttiin ensin sotilasarvoa ja sitten vasta nimeä. Ja on jäänyt työt saamattakin sivariuden (sanottu suoraan) takia kaksi kertaa.

Keittiöhommissa ei ole kysytty missään armeija-asioita.

Miten ihmeessä? Multa ei koskaan

T. DI

Vierailija
19/32 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useissa paikoissa kysytään.

Vierailija
20/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kysytään, ja pojaltani oli kysytty vielä intistä saatua todistusta, missä oli inttihommat arvosteltu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme