Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin mieheni fb keskustelua (virhe)

Vierailija
29.09.2017 |

Hairahduin lukemaan salassa mieheni fb keskustelua hänen hyvän naispuolisen ystävän kanssa, sillä mielestäni hän oli ollut etäinen. Siellä paljastui parin viikon takainen keskustelu, että miehestä tuntuu ettei hänellä ole ketään kenen kanssa perustaa perhe tai suunnitella tulevaisuutta. Olemme olleet yhdessä muutaman vuoden. Emme asu vielä yhdessä. Nyt minä olen aivan hukassa. En tiedä miten kehtaan tunnustaa miehelle lukeneeni viestit tai ottaisinko asian jotenkin muuten puheeksi. Olen kyllä nyt kysellyt että mitä hän tulevaisuudeltaan haluaa ja haluaako perhettä ja kenen kanssa, vastasi että minun. Tuntuu etten oikein osaa luottaa enää, toisaalta olenhan minäkin pettänyt luottamuksen lukemalla keskusteluita. Mitä ihmettä voisin tehdä tässä tilanteessa? Minua jotenkin järkyttää, että tuommoisista asioista ei voi sanoa parisuhteessa suoraan, itse ainakin sanoisin puolisolle mitä tuntee. En tiedä onko hän sitten aikeissa jättää minut tms, mutta ratkaisun haluan tähän tilanteeseen tavalla tai toisella.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättääkö miehet näitä keskusteluja tarkoituksella näytille? Itselleni lävähti aikoinaan miehen suunnitelmat työkaverin kanssa naamalle. Suunnittelivat hyvää vuodenaikaa yhteenmuutolle. Mies vielä halusi lykätä muuttoa, että saa säästettyä rahaa.

Mikäs siinä. Suljin keskustelun ja kun mies tuli kotiin totesin vain että nyt olisi hyvä hetki muuttaa pihalle. Viestittely oli kaikessa törkeydessään niin törkeä ettei kiinnostanut yhtään jäädä kuulemaan mitä, miksi ja milloin. Pihalle vaan.

Vierailija
22/22 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mies ei voi tuollaisen jälkeen enää sanoa mitään, mikä korjaisi särön luottamuksessa. Ehkä mies ei ollut aikeissa pettää, mutta hän kertoi oma-aloitteisesti, ettei suunnittele ap:n kanssa yhteistä tulevaisuutta. Se on melko varmasti totuus.

Olen pahoillani, ap. :( Musta ainoa hyvä ratkaisu tuohon tilanteeseen on jättää mies. Usko siskoa: sä et oikeasti halua yhteistä tulevaisuutta sellaisen kumppanin kanssa, jolle et merkitse yhtä paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä