Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö uusi pyykinpesukone pyörittää tyhjänä ennen käyttöön ottoa?

Vierailija
29.09.2017 |

Käyttöohjeissa ei mitään mainintaa. Ja jos pitää, niin millaisella ohjelmalla? Rumpu haisee vähän ikävälle, sellaiselle rasvalle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vetäisisin kuumimman ohjelman ilman pesuaineita.

Vierailija
2/7 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla asentajat laittoi heti puhdistusajon, tässä on tub clean -ohjelma. Jos ei olisi niin joku kuuma ohjelma ilman pesuainetta. Joko 90 tai 60C. Saa rummusta juurikin mahdolliset rasvajäämät pois. Myöhemmin olen ajanut puhdistusajon parin kkn välein lidlin pesukoneenpuhdistusaineen kanssa. Sitä myydään kahden annospullon paketeissa. Löytyy siivousainehyllystä, ei pesuaineitten vierestä. Meidän lidlissä hassusti lähellä vauvanruokia ja vastapäätä vessapaperia. Pieni parin desin sininen pullo. Itse pidän luukun auki ja nostan pesuainelokeron pois (saa irti kun painaa huuhteluainelokeron keskeltä alaspäin tässä mallissa) aina pariksi päiväksi kun peseen pyykkiä, niin rumpu kuivuu. Ei hajuja, kuin uusi kone, tosin vasta alle vuosi käytetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjänä ilman mitään aineita 90 asteen pesu.

Vierailija
4/7 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tarvi edes 90' ohjelmaa, kunhan pyöräyttää. Sehän on tehtaalla jo testattu eli tehdasrasvat ja pölyt jääneet sinne.

Vierailija
5/7 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tarvi edes 90' ohjelmaa, kunhan pyöräyttää. Sehän on tehtaalla jo testattu eli tehdasrasvat ja pölyt jääneet sinne.

Mutta kun ohjeessa luki.  :(

Vierailija
6/7 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on kahdessa pesukoneessa ollut ohjeena pestä tyhjänä 90 asteessa. Ajattelen et ne varastorasvat on siihen asti.kun kone otetaan käyttöön.

Vierailija
7/7 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä saa myös testattua että kone on suorassa, ja ei ole kuljetusvaurioita, rummun kuljetustuet on muistettu ottaa pois jne. Ottaa vettä, pumppaa ja linkoaa ok. Jos ei niin, helpompi kun ei tarvitse nostaa koneellista märkää pyykkiä pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi