Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelan psykoterapian hakeminen, kun terapeutti ei vielä tiedossa?!

Vierailija
29.09.2017 |

Onko kenelläkään kokemuksia? Onnistuuko?
Mulla kaksi vaihtoehtoa: joko aamupäivän aikana sovin jonkun kanssa tapaamisen, tai sitten laitan että ei vielä päätetty.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä jonkun terapeutin tuohon varuilta hankkisin. Mulle ainakin psykiatri nimenomaan silloin aikoinaan sanoi että ensin etsit terapeutin. Aika useilla on ensimmäinen käynti ilmainenkin, ns. tutustumiskäynti. Ja saahan sitä sitten vaihdettua.

Vierailija
2/3 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Kela ei pysty sulle sitä maksusitoumusta tekemään, jos sulla ei ole terapeuttia valmiiksi katsottuna. Eli ensin etit terapeutin ja sitten vasta Kelaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma menee niin että sinä menet omalla kustannuksella treffailemaan niitä terapeutteja, ja sitten kun löydät sopivan, lähetät hakemuksen Kelaan, jonka käsittelyssä menee niin pitkä aika että parikin istuntoa ehdit vielä maksaa kokonaan omasta pussista.

Ja ei kannata ottaa ekaa vastaantulevaa terapeuttia, vaan se jolle oikeasti pystyt puhumaan. Itsekin olisin tuhlannut satoja omavastuueuroja yliasiallisen terapeutin toimistossa istumiseen jos olisin ottanut ekan vastaantulleen.

Jos et ikinä muulloin niin teekään, niin edes tämän kerran valitse se sinulle paras vaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme