Viime viikonloppuna eräs nainen antoi minulle pakit, koska "sulla ei ole lihaksia"
Mitä hän tarkoitti? Minullahan on ihan yhtä monta lihasta kuin kaikilla Hunks-"tanssijoilla" ja kehonrakentajillakin.
Kommentit (29)
Naisia tulee ja menee, ihan niin kuin ratikoitakin.
Sanoiko vielä, että haluaa miehen, eikä Mikki Hiirtä?
Sen takia mä aloin pumppaamaan rautaa, että minä voin olla se joka leikkii ja särkee naisten sydämmiä.
Tämän vuoksi nuoret miehet käyttää yhä enemmän steroideja ja sitten kuollaan viisikymppisinä. Mikä tässä elämässä on tärkeää?
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi nuoret miehet käyttää yhä enemmän steroideja ja sitten kuollaan viisikymppisinä. ***Mikä tässä elämässä on tärkeää?***
No ne vdn lihakset.
Miesten esineellistäminen on yhä naisten oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi nuoret miehet käyttää yhä enemmän steroideja ja sitten kuollaan viisikymppisinä. Mikä tässä elämässä on tärkeää?
Ketä kiinnostaa, vaikka miehet kuolisivat viisikymppisinä? Kunhan tekevät töitä ja maksavat veroja, jotta naisille on varaa maksaa vuosikymmenten eläkkeet, niin ihan sama mitä miehille tapahtuu. Ketään ei kiinnosta, naisia kaikkein vähiten.
Vierailija kirjoitti:
Ja steroideilla on sitä ennen pilattu ala- ja yläpään normaali toiminta, on todellakin hölmöläisten hommaa se itsensä piikittäminen.
Kai sä sanoit sille, että ei sullakaan oo kunnon tissejä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän tarkoitti? Minullahan on ihan yhtä monta lihasta kuin kaikilla Hunks-"tanssijoilla" ja kehonrakentajillakin.
Ehkä se preferoi hieman näkyvämpiä lihaksia, jonka varmaan tiesitkin.
Eli olit väärää tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Sen takia mä aloin pumppaamaan rautaa, että minä voin olla se joka leikkii ja särkee naisten sydämmiä.
Minä hankin hoikan naisen.
Vierailija kirjoitti:
Kai sä sanoit sille, että ei sullakaan oo kunnon tissejä.
Ei siinä mitään voita, että alentuu yhtä lapselliselle tasolle kuin nainen.
Olisit sanonut, että olet älykkö. Älyköillä ei ole lihaksia.
Tykkää sellaisista sikaniskoista? Oli hänestä väärällä tavalla lihaksikas? Mistä minä tiedän.
Yhtä monta lihasta mutta missä kunnossa ne on?
Vierailija kirjoitti:
Naisena sanon sulle ihan vaan tiedoks, että ellet osaa kirjoittaa sanaa sydän oikein, niin kyllä ne taitaa jäädä särkemättä.
Minä olen saanut pakit koska hiukseni on aidot :D
Ilmeisesti mies olisi nimenomaan halunnut jonkun jolla on tekotukka. En ymmärrä.
Itse olen hoikka mies ja annan pakit yli 60kg naisille aina. Miksi ei antaisi pakkeja jos ei pidä ulkonäöstäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja steroideilla on sitä ennen pilattu ala- ja yläpään normaali toiminta, on todellakin hölmöläisten hommaa se itsensä piikittäminen.
No voi jeesus... Jonkun vuosikymmeniä roinanneen ammattibodarin perusteellako sä steroidien vaaroja kauhistelet? Sama kun sanoisi saunakaljan johtavan maksakirroosiin.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hoikka mies ja annan pakit yli 60kg naisille aina. Miksi ei antaisi pakkeja jos ei pidä ulkonäöstäsi?
Ei kukaan ihmetellyt pakkien antamista vaan juju oli siinä syyssä. Et taida olla kovin terävä-älyinen mies?
No ihan sama. Jos jäät yksiä pakkeja suremaan, niin sulla on edessäsi paljon surtavaa