Kokemuksia mikrokiusaamisesta?
Oletteko itse kiusanneet vai onko teitä kiusattu?
Kommentit (13)
Mitä mahtaa tarkoittaa, mikro kiusaaminen?
Se on todella tehokas tapa kiusata. Nostan vaan mikron ja täräytän kohdettaa kunnolla päähän. Toimii aina<3
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä?
Sellainen kiusaaminen mikä ei ole hyvin havaittavissa.
Ei sanota suoraan esim. "Hirtä ittes!"
Teen kiusausta mikrossa, koska on punajuurikausi.
Piilovittuilu on taitolaji. Tyhmä läsäyttää suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä?
Sellainen kiusaaminen mikä ei ole hyvin havaittavissa.
Ei sanota suoraan esim. "Hirtä ittes!"
Kyllä pidän erinomaisena asiana, ettei käsketä hirttäytyä. Liikaakin huoritellaan ja haistatellaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset harrastaa tuota ja akkamaiset miehet.
Ne tekee sitä niitä kohtaan, joilla katsovat ettei ole tarpeeksi vahva sosiaalinen status.
Persettä nuollaan niiltä, joilla on sosiaalista statusta.
Vaikutat kuvittelevan asioita. Heijastat oman negatiivisuutesi muihin koska itsetuntosi perustuu johonkin muuhun kuin terveeseen ja hyväksyvään minäkuvaan. Etpä sitten hyväksy muitakaan vaan epäilet ja kyräilet.
Viitatessasi perseennuolentaan ilmaiset, että pidät hyvää käytöstä ja myönteisyyttä vaikeina asioina, joihin et itse kykene.
Vain itse voit korjata itsesi. Syy huonommuudentunteeseesi on itsessäsi.
Vierailija kirjoitti:
Piilovittuilu on taitolaji. Tyhmä läsäyttää suoraan.
Ei. Kaikki osaa vittuilla suoraan tai piiloisesti. On helppoa olla vittumainen.
Syyttely ja arvostelu työelämässä inhimillisistä teoista on sitä ja sitä olen kohdannut paljon. Esim. Negatiivinen palaute siitä, vastaa sähköpostitse tulleeseen yhteydenottoon parin päivän viiveellä sen vuoksi, että on ihan jumalattomasti hommia eikä ole ehtinyt asiaan perehtyä juuri sillä hetkellä on hyvin yleistä. Kaikki myös tietävät, että jokaisen työssä on päiviä, jolloin ei ehdi reagoimaan ihan jokaiseen postiin, varsinkin kun työ ei ole koneella istumista. Siitä huolimatta jotkut käyvät arvostelemaan ihmisiä, jos he eivät heti vastaa viestiin. Minusta tässä tuo inhimillisten seikkojen huomiotta jättäminen tahallaan tekee tästä mikrokiusaamista. Teko ei ole varsinaisesti kiusaamista, mutta kun olosuhteet ottaa huomioon, niin sen voi myös sellaisena nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset harrastaa tuota ja akkamaiset miehet.
Ne tekee sitä niitä kohtaan, joilla katsovat ettei ole tarpeeksi vahva sosiaalinen status.
Persettä nuollaan niiltä, joilla on sosiaalista statusta.
Vaikutat kuvittelevan asioita. Heijastat oman negatiivisuutesi muihin koska itsetuntosi perustuu johonkin muuhun kuin terveeseen ja hyväksyvään minäkuvaan. Etpä sitten hyväksy muitakaan vaan epäilet ja kyräilet.
Viitatessasi perseennuolentaan ilmaiset, että pidät hyvää käytöstä ja myönteisyyttä vaikeina asioina, joihin et itse kykene.
Vain itse voit korjata itsesi. Syy huonommuudentunteeseesi on itsessäsi.
Analyysi ontuu. Osuu ehkä johonkin muuhun, mutta ei minuun, jonka kommenttia kommentoit.
Miljoonasosakiusaaminen ei taida olla kovin vakavaa.