Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Martinan haastattelu MeNaiset lehdessä

Vierailija
28.09.2017 |

Olipa taas pikkasen ylistävään sävyyn kirjoitettu juttu Martinasta. Mainittiin Hangon hevostila, Espanjan lukuiset lomahuvilat, viimeistä piirtoa myöden sisustettu design koti Helsingin arvoalueella ja jatkuvat ulkomaan matkat.

En tykkää yhtään tuosta Menaisten tavasta ylistää Martina maailman täydellisemmäksi ihmiseksi. Kun kuitenkin on onneton liitossaan ja yhdessä puolisonsa kanssa vain rahan takia. Surullista.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vierailija
2/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri mikä luuseri. Hyvä että edes lehti hehkuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas pikkasen ylistävään sävyyn kirjoitettu juttu Martinasta. Mainittiin Hangon hevostila, Espanjan lukuiset lomahuvilat, viimeistä piirtoa myöden sisustettu design koti Helsingin arvoalueella ja jatkuvat ulkomaan matkat.

En tykkää yhtään tuosta Menaisten tavasta ylistää Martina maailman täydellisemmäksi ihmiseksi. Kun kuitenkin on onneton liitossaan ja yhdessä puolisonsa kanssa vain rahan takia. Surullista.

Puolet noista jutuista on ihan puhdasta sheissea ja typerät juntit uskoo kaiken.....

Marsua näkyy täällä stadissa silloin tällöin ja sen elämä ei todellakaan ole IHQUU vaikka kuinka väittää....kunhan vedättää ja toi sen avokki on kaikkea muuta kuin täydellinen.

Vierailija
4/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Martina?

Vierailija
5/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta-Sanomien rivienvälistä ymmärtää sen että Sofia belörf oli yrittänyt Martinan miestä ja Martina veti kohtauksen siitä. Ymmärsinkö oikein?

Vierailija
6/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilta-Sanomien rivienvälistä ymmärtää sen että Sofia belörf oli yrittänyt Martinan miestä ja Martina veti kohtauksen siitä. Ymmärsinkö oikein?

Mä odotan kilei pitkällä oikeuskeissiä...Marsu saaa kunnon sankstiot jutusta.

Vierailija
7/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ymmärrä miksi hän ketään kiinnostaa. Martina itse on toki kovin kilpailuhenkinen ja kunnianhimoinen tekemisissään joten ehkä hän itse puskee itseään julkisuuteen. Vaikka ei ole juuri annettavaa. Paitsi treenaaminen ja urheilullisuus ja siihen päälle vielä treenaaminen.

Yritys on kova kyllä.

Tarkoitus varmaan karistaa lähiöpimu-pikkukaunotar-salarakas-maine muistojen arkistoon ja esiintyä yläluokkaisena,kansainvälistä ha kurinalaista elämää elävänä asiantuntijana. En kyllä vielä keksi että minkä asiantuntijana.

Luokkahyppy on nyt päämääränä.

Vierailija
8/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/parisuhdekriisin-selattanyt-martina-aitolehti-olen-itsekin-kayttanyt

Hävettävän uransa salarakkaana aloittanut ja julkisuudessa sen jälkeen kaikin keinoin kiipinyt Martina opettaa nyt ihmissuhteista: "– Pettäminen on kuitenkin hirveän tavallista ja hirveän helppoa. Sitähän pidetään melkein normaalina." Hah hah hah! Mahtaako Martina kertoa, miksi hänen ja Eskon avioliitossa oli jännittäviä käänteitä ja kuinka nykyinen suhde sai alkunsa ja melkein loppunsa?

Vierailija
9/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos Martinan suhteissa petetäänkin, hänen on ihan turha yleistää, että se on normaalia tai hyväksyttyä. Valitsisi miehensä paremmin.

Vierailija
10/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on niiin loppuunkaluttu aihe kun olla ja voi!

Vierailija
11/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomittu pahoinpitelystä ja uutta keissiä pukkaa. Miksi saa esiintyä yleensä missään näkyvillä?

Vierailija
12/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka mä olen kyllästynyt lukemaan juttuja tuosta itseensä ihastuneesta ihmisestä. 

Vierailija
13/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ostaisi yhtään lehteä, jossa on Martina. Enkö myöskään katsoisi yhtään ohjelmaa missä hän on, mutta Gladiaattorit oli muuten hyvä. Gladiaattoreita katson, mutta mielestäni Martinaa ei olisi koskaan pitänyt ottaa siihen.

Vierailija
14/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin wt-meininkiä kuin voi; tapellaan kapakassa toisen miehestä... Raha ei tosiaankaan tuo sivistystä tai makua.