Rakastunut varattuun
Olen rakastunut varrattuun mieheen, jonka kanssa ollut satunnainen seksisuhde. Mies ei vaan ole vieläkään jättänyt puolisoaan tai osoita mitään tunteita minua kohtaan. Onko muilla käynyt muutosta parempaan ja mies kuitenkin lopulta jättänyt puolisonsa?
Kommentit (25)
Apua, et ole tosissasi havaintoinesi ja kysymyksinesi. Toki tulee oma-aloitteisesti luoksesi, koska olet lähinnä ilmainen maksullisen naisen vastine, helppo hoito. Mies seksi ja tunteet eivät kävele käsi kädessä. Olet alistanut itsesi patjaksi, kuten yllä on jo todettu. Eikö sen jo kerro, jos lähtee pois heti seksin jälkeen? Arvosta itseäsi ja hae jotain parempaa itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku vielä tässä vaiheessa saanut miehen omakseen eli pitäisikö vain odottaa niiden tunteiden kehittymistä?
Älä odota. Minun kokemuksella miehen tunteet kehittyy heti tai ei ikinä. Toisaalta jos olet ihan rakastunut niin eihän sitä halua toisesta luopua vaikka saisikin vaan seksiä. Joko itket nyt tai myöhemmin.
Sen vaimon nimi on varmaan Heidi?
Olen myös se pahamaineinen toinen nainen, mutta mies viettää aikaa kanssani muutenkin. Taloudellisista syistä ei vaan pysty tällähetkellä eroamaan.
Valitettavasti sinun tapauksessasi tunteet taitavat olla yksipuoliset. Miten kaikki alkoi?
Tuskin olet sama henkilö, koska olen myös naisen ystävä ja tiedän ettei heillä ole avointa suhdetta. Vaikeaa vaan katsoa sitä kuinka nainen saa kaiken huomion ja minä vaan nuo nopeat illat. Mies on unelmieni mies ja olen häneen ollut rakastunut pitkän aikaa. Ei tilanne minustakaan tunnu hyvälle mutta elättelen toivoa että asiat muuttuisivat. Onhan jotkut kuitenkin saaneet haluamansa vaikka parisuhde ei perinteisellä tavalla ole alkanutkaan.