Olen kyllästynyt vaimooni..vietän mahdollisimman vähän aikaa kotona..
En vaan jaksa..ero vaan pyörii mielessä. Lapsien kanssa vietän aikaa, mutta vaimooni en ole oiken muutamaan kuukauteen enää ottanut kontaktia. Meillä ei ole enää mitään yhteistä tekemistä eikä minkäänlaista läheisyyttä..olemme molemmat 33v ja meillä on kaksi lasta.. Miten kertoa vaimolle , että en tahdo jatkaa liittoa? Hän tietysti tietää sen ja haluaisi lasten takia vielä yrittää, mutta en aio enää antaa toista mahdollisuutta. En osaa selittää sitä tunnetta..en vaan tunne enää mitään häntä kohtaan..
Kommentit (23)
Hyvä ap. Olen itse nainen ja 3 lapsen äiti, eronnut ja uudessa liitossa. En halua tuomita sinua millään lailla. Ehdotan että työstät asiaa omin päin rauhassa. Laske lasten menot (googleta elatusasioita). Mieti mitkä on sinun ja vaimon nettotulot. Niistä voit suurin piirtein laskea mikä olisi eron jälkeen osuutesi lasten elatuksesta. Miten eron tultua lasten asuminen jörjestyisi? Sinun vai ex-vaimon luona vai vuoroviikoin? Miten tapaamiset jörjestetään? Kuinka sujuvat lasten harrastuksiin viemiset yms?
Ota sitten laskin käteen ja laske mitä ero vaikuttaisi omaan elintasoosi. Millaiseen asuntoon sinulla olisi varaa? Entä vaimollasi? Miten eron jälkeinen elämä muuttuu jos/kun nykyinen vaimosi avioituu uudelleen?
Toiset kärsii totaaliyksinäisyydestä ilman ketään, ei perhettä, ei ystäviä, unelmoivat siitä että edes 1 suostuisi treffeille edes kerran.
Toiset kärsii kun on muija ja lapset ja perhe.
On tää elämä erikoista.