Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heh heh kyllä huvittaa nämä naispyöräilijät, joilla pyörän ja varusteiden hinta varmaan useampi tonni, mutta polkevat

Vierailija
28.09.2017 |

jollain 60:n kadenssilla! ;D

Sitten varmaan ihmettelevät, kun kunto ei kasva ja minä menen kevyesti kaupunkipyörällä ylämäessä ohi. ;)

M41

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäähän se vauhti olla hidas että ap ja muut kateelliset huomaa ne tonnin varusteet,eikö?

Vierailija
22/33 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, huvittaa nää jonnet jotka yrittää epätoivoisesti keksiä uusia tapoja saada ihmisiä hermostumaan.

-5/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "60:n kadenssilla"?

60 kierrosta minuutissa.

Mitä helvetin kierrosta? Miksi mua pitäisi jotkut kierrokset kiinnostaa kun pyöräilen kauppaan ja töihin? Käykö sulla noin kateeksi, että tavallisella sunnuntaipyöräilijällä on varaa laittaa tonni pyörätarvikkeisiin?

Ahhahahahahaaa! Osta bussikortti.

Miksi? Tykkään pyöräillä.

Et näköjään.

Vierailija
24/33 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei hitaasti kalliilla pyörällä ajelevat miehet huvita?

Ja etkö itse esim. lämmittele aluksi pienemmällä kadenssilla vaan ajat 100% matkasta täysillä?

Vierailija
25/33 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh heh, huvittaa miehet, joille ainoa asia millä voi päteä on naisten ohittaminen pyörällä ylämäessä.

Menikö kardio-pupulla tunteisiin?

Väsyitkö jo kirjoittelemaan syvällisyyksiä PipSa-ketjuun? Niin? 

Vierailija
26/33 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satula on väärin säädetty = Satula on päin persettä

Vierailija
27/33 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satula on väärin säädetty = Satula on päin persettä

Ei kyllä jos se on päin persettä niin se on silloin oikein säädetty. Jos satula esimerkiksi päin otsaa niin sitten se on väärin säädetty.

Vierailija
28/33 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh heh, huvittaa miehet, joille ainoa asia millä voi päteä on naisten ohittaminen pyörällä ylämäessä.

Menikö kardio-pupulla tunteisiin?

Niin, eihän tietenkään kannata vastata, jos on eri mieltä ap:n kanssa... vai?

Vierailija
29/33 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen naispyöräilijä: fillarissa tyhjät renkaat ja kuivat ketjut, satula aivan väärin säädetty. Jos se on ihan peräti vaihdepyörä, päällä on aina sama liian iso vaihde. Miksi? No Timppa sen vaihteen laitto kun tää ostettiin, enkä mä rupee siihen koskeen ettei mee rikki.

Tämä x100

Höpöhöpö. Jokainen on sen verran laiska, että oppii sekunnissa vaihtamaan pienemmälle vaihteelle, kun ylämäki alkaa. Ei kovinkaan uskottava yritys naljailla naisten osaamattomuudelle.

Eikä niitä fillareita tarvitse itse osata rassata, kyllä niitäkin voi kiikuttaa huoltoon, kun ketjut kuivuvat tai renkaat tyhjenevät. Silti minäkin, joka olen sentään jo vanha kuin taivas, muistan etsineeni reikää kumista kylpyhuoneen lavuaarissa. Nykyajan nuoret naiset ovat taatusti vielä paljon osaavampia omien tonnin pyöriensä kanssa.

Vierailija
30/33 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain oman pyöräni naapurilta prosecco-pulloa vastaan.

Vierailija
31/33 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 Kierrosta minuutissa on optimi! Aloittaja trollaa. Tosin monet ajavat liian isolla vaihteella.

Vierailija
32/33 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaa lujaa pyörälijät, jotka eivät varoita hyvissä ajoin, että ovat tulossa, vaan suhaavat hiljaisilla pyörillään kylkeä viistäen ohi! Silloin, kun joutuvat puikkelehtimaan väistäen kahta hitaampaa, niin ärsyyntyvät, kun se häiritsi heidän rytmiään, mutta mitäpä me muut vaaraan joutuneet!  Suharit ovat todella vaaraksi muille liikkujille!

Lasta ei vain voi ohittaa kylkeä hipoen eikä kyllä aikuistakaan! Ei saa ajaa lujempaa , kuin on autojen nopeusrajoitus varsinkaan, kun on muuta liikennettä, niin te vain painatte ohi kävelijöistä ja muista pyöräilijöistä! Pitää aian pystyä väistämään kunnolla ja hidastamaan vauhtia! Käyttäkää sitä kelloa älkääkä tehkö viimehetken ajattelemattomia pujotteluja!

Jos soitan kelloa

a) et edes kuule sitä kun et muutenkaan noteeraa ympärillä olevaa liikennettä

b) jos kuulet, säikähdät ja hyppäät eteeni

Vierailija
33/33 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa monen tonnin pyöriä?