Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen epätavallisen herkkänahkainen ja heikkoegoinen - mitä teen?

Vierailija
28.09.2017 |

Hermostun ja otan itseeni pienestäkin omanarvontuntoani ja egoani uhkaavasta ja loukkaavasta kommentista. Mulle tulee todella ikävä fiilis ja jopa itsarifiilikset sellaisesta. Oletan, että muut pitävät mua rumana, tyhmänä, nolona ja kelvottomana.

Jos mulla on huono päivä, niin riittää, että joku katsoo mua liian pitkään, niin hermostun sellaisestakin. Siis hermodtun itselleni ja alan miettiä, mikä mussa on vikana. Mikä mua vaivaa ja mikä tähän auttaisi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa persoonallisuus? Siihen ainakin kuuluu tuollaiset oireet.

Vierailija
2/4 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä auttaako tämä sinua, mutta 99% ellei enemmänkin ihmisistä ei ole lainkaan kiinnostunut sinusta, ei siitä oletko hyvä vai huono, kaunis tai ruma, fiksu tai tyhmä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latvalan Ville?

Vierailija
4/4 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Terapia

-Asenteenmuutos 1: tunteesi eivät kerro totuutta tilanteesta. Vaikka sinusta tuntuu kelvottomalta, se ei pidä paikaansa vaan johtuu menneisyydestäsi tai synnynnäisesti negatiivisesta temperamentista. Hyväksy tunteesi mutta ymmärrä samalla, että ne ovat väärässä

-Asenteenmuutos 2: kukaan muu ei ole vastuussa tunteistasi. On sinun omalla vastuullasi päästä yli tunteistasi ja saada itsesi taas tuntemaan olosi hyväksi. Älä lähettele ystävillesi viestejä joissa kerjäät hyväksyntää, varmistelet, että et käyttäytynyt oudosti tms.

t. been there

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme