Paketti ollut "kuljetuksessa" monta päivää, milloin se oikein saapuu perille?
Tilasin verkkokaupasta tuotteen viime keskiviikkona. Maanantaista lähtien ollut seurannan mukaan kuljetuksessa ja arvioitu saapumisaika oli eilen kello 16 mennessä.
Kulkeutuu siis Vantaalta Vantaalle, ei pitäisi noin kauaa kestää postiautolla... Alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään, mikä ihme tässä nyt kestää. Soitin postiinkin, että voiko olla kadonnut matkalla, totesi vain tylysti, että joskus kuljetuksissa kestää, kun suomessa välimatkat ovat niin pitkiä.
Siis käykö minun vantaan logistiikkakeskukselta tuleva pakettini jossain pohjoisessa, ennen kuin saapuu vantaalle kahden kilometrin päähän siitä pirun keskuksesta?
Kommentit (28)
(Turku) Sieltä ne paketit vasta kestääkin tulla :D Esim mistätahansa lähettää paketin, vaikka inarin essolle niin paketti seuraavana päivänä perillä.
Esim virosta- kemiin 17 mennessä (MA) niin seuraavana päivänä perillä.
Mutta turusta ku laitat smart postilla
klo 10 laatikkoon aamulla (MA). Niin saat odotella 1-2 viikkoa että löytää perille 200km päähän, vaikka kaikki tiedot oikein. :D Tämä tullut todettua joku 10 kertaa ja nyt viimesin joulukuun alussa.
Sais tulla joku muu palvelu, kuin postin heikot kuljetukset tänne suomeen. Niin sais posti jatkaa rauhassa, vaikka lumien kolaamista talvella. :D
Vanha ketju, mutta mielenkiintoinen sikäli, että vaikka Postin palveluiden hinnat ovat näinä vuosina todella paljon kallistuneet, niin palvelu on edelleen yhtä huonoa ja hidasta.
Oma pakettini on saapunut perjantaina aamulla lajittelukeskukseen, jonne meiltä on matkaa noin 12 km. Tästä aamusta klo 6:02 alkaen pakettini on ollut kuljetuksessa. Oletin, että ehtii tänään perille, mutta eipä ehtinyt. On hidasta.
Minun pakettini lähti suomalaisesta kaupasta heti samana päivänä ja lajiteltiin Vantaalla, mutta sen jälkeen se on ollut Postin kuljetuksessa kohta viikon päivät. On tämä "hienoa" tämä Postin toiminta Suomessa.
Tietysti on aina se mahdollisuus, että lähetys rikkoutuu kuljetuksessa tunnistamattomaksi...
Eräs ulkomailta tullut paketti tuli Suomen asti tosi hyvin, mutta Suomen Postin ottaessa viestikapulaa homma lähti pahasti raiteilta ja paketti sahasi päiväkausia kahden ihan väärän kaupungin välillä. Vasta puhelinsoitto Postin asiakaspalveluun korjasi tilanteen ja muutaman päivän päästä paketti tuli perille.
Vierailija kirjoitti:
Minun pakettini lähti suomalaisesta kaupasta heti samana päivänä ja lajiteltiin Vantaalla, mutta sen jälkeen se on ollut Postin kuljetuksessa kohta viikon päivät. On tämä "hienoa" tämä Postin toiminta Suomessa.
Tietysti on aina se mahdollisuus, että lähetys rikkoutuu kuljetuksessa tunnistamattomaksi...
Eräs ulkomailta tullut paketti tuli Suomen asti tosi hyvin, mutta Suomen Postin ottaessa viestikapulaa homma lähti pahasti raiteilta ja paketti sahasi päiväkausia kahden ihan väärän kaupungin välillä. Vasta puhelinsoitto Postin asiakaspalveluun korjasi tilanteen ja muutaman päivän päästä paketti tuli perille.
Olen tilannut matkahuollon toimituksella ja parilla muulla yhtiön kuljetuksilla paketteja. Ne ovat tulleet ehjänä perille.
Mut annas olla kun postin kuljetuksella tuli paketti, niin paketti rikki ja sisällöstä 3 tuotetta hävinnyt taivaan tuuliin. Oli teipattu postissa se tyhjä kulmaus. Siinä tyhjässä kulmauksessa olis just se tila, johon hävinneet tuotteet mahtuu.
Matkahuollon kuljetukset kulkee käsittääkseni bussien reittejä. Bussit ajaa samoja välejä suurin piirtein joka päivä. Olen itsekin huomannut Matkahuollon toimivan nopeasti. Postilla taasen keskitetyt jakelukeskukset, esimerkiksi Itä-Suomessa muistaakseni logistiikan keskuksena on Kuopio. Joten jos lähetän Pohjois-Karjalassa joulukortin naapurille, se tulee leimattuna Kuopiossa.
Mulla on ollut jo monta viikkoa Postin paketin palautus "matkalla". Posti ei tiedä missä paketti on ja vastauksena tulee vain diipadaapaa. Eihän sitä kukaan halua palautuksen rahoja takaisin vaan voi odotella rauhassa. Tain näin postissa kuvitellaan.
Kusti ei polje ja posti ei kulje. Osa lähetyksistä ei tule koskaan perille vaan katoaa mystisesti. Osa tulee viiveellä, esmes veljen synttärikortti Tampereelta Lahteen matkasi kuukauden ja Äidin veljen synttärikortti matkasi Helsingistä Lahteen 3 kuukautta.
"Lähetys on viivästynyt, se toimitetaan 4-6 työpäivän kuluessa."
Anteeksi nyt mitä? Taitaa olla viimeinen kerta kun tilaan verkkokaupasta yhtään mitään.
Ap