Sisustusblogien pinnallisuus ja kaupallisuus
Häiritseekö ketään sisustusbloggaajien pinnallinen ja kaupallinen sisältö? Kukaan ei enää tunnu tuottavan älyllistä ja luovaa sisältöa, vaan kaikki jakavat ja kierrättävät samaa materiaalia ja samoja tavaroita. Bloggaajat saavat ilmaiseksi tavaroita ja mainostavat niitä parhaina, ilman minkäänlaista kriittisyyttä tai vertailua muihin tuotteisiin. Muutenkin blogit tuntuvat olevan enemmän "keskinäisen kehun kerhoja", joissa himoshoppaajat yrittävät saada myötätuntoa omiin ostospakkomielteisiin. Erityisesti Avotakan -blogit ovat muuttuneet todella kaupallisiksi ja sisällöttömiksi. Kaikki mainostavat samoja tuotteita. Minusta blogit aliarvioivat nykyisiä lukijoita. Toivoisin lisää omaperäisiä, luovia ja yksilöllisiä sisustusjuttuja.