Ryppyjen pelossa en koskaan hymyile. Ihmiset pitävät tylynä.
En halua saada ryppyjä, joten en juuri koskaan naura. Tämän takia minua pidetään ikävänä ja huumorintajuttomana ihmisenä. Olen huomannut, että monet ns. iloiset ihmiset vanhentuvat paljon nopeammin, koska rypyt tulevat juurikin nauramisesta. Tänään kuitenkin yksi asiakas kertoi jutun, jolle en voinut olla nauramatta. Olen sen takia ollut kasvonaamio päällä koko illan, että iho toipuisi nauramisen aihauttamasta shokista. Olen sinkku, koksa treffeillä minua pidetään usein "vakavana". Onko kenellälään muilla samanlaisia kokemuksia kauneuden vaalimisesta.
Kommentit (22)
Mä vietän mieluummin hauskaa ja rentoa elämää kuin huolehdin vakavana ja stressaantuneena jostain rypyistä.
Ethän syö sokeria? Pahin ihon vanhentaja.
Olen nauranut ja hymyillyt joka päivä lähes 50 vuoden ajan, eikä minulla ole ryppyjä. Sen sijaan minulla on ollut mukava elämä.
Harva varmastikaan myöntää sitä, mutta monellekin naiselle ikääntymisen ensi merkit on todella kova paikka.
Suosittelen silti hymyilemään, iän myötä poskien lihas- ja rasvakudos alkaa valahtamaan ja iho veltostuu, pitämällä lihakset kunnossa keskikasvot säilyttävät ryhdikkyyttä vähän pidempään ja vältät niinsanotut marionettijuonteet. Muita ryppyjä on helppo estää tulemasta ottamalla botuliinia otsaan ja silmäkulmiin.
Itselläni alkoi ilmestymään sibeliusryppyä silmienväliin jo reilusti ennen kolmekymppisiä, joka aiheutti yllättävän suuren kompleksin. Nyt olen käynyt jo viiden vuoden ajan kahdesti vuodessa ottamassa siihen botox-pistoksen, joka pitää rypyn poissa. Pinnallista, mutta en halua vihaista yleisilmettä.
Mun mielestä naururypyt silmänurkissa on ne kauneimmat! Muita mulla ei vielä olekaan, silmien siristelystä on tullut pari loivaa sibeliusryppyä. Hymyilevä ihminen on aina kaunis!
Nirppiksellä ja tupakoijalla tulee ryppyjä ylähuuleen. Ne ei kaunista;)
n 57v
Tatuoi selitys otsaasi tai poskeen. Tai aloita selittämällä aina kun kommunikoit jonkun kanssa.
Kyllä sitä vikaa on pään sisällä, jos koko ajan pystyy kontrolloimaan itseään niin ettei hymyile. Ei siinä rypytön naama auta.
Nauru pidentää ikää ja pitää terveenä. Iloiset ja paljon nauravat ihmiset on niitä kaikkein kauneimpia.
Ap saa ite oikeen kunnon rypyt tollasena stressaajana ja tiukkiksena! Veltostuu naama ja vanhenet alta aikayksikön.
Vakavan naama alkaa roikkua.
Hymyilevä saa tukilihakset.
Kaunis vakava kulahtaa vuosien mittaan.
Toivottavasti on sen arvoista ja olet onnellinen.
Minä olen aina nauranut paljon ja nyt minulla on buldoggrypyt. Jotkut väittää että niiltä välttyy jos nauraa paljon mutta ainakin minulla ne johtuvat kasvojen luuston muodosta. Mutta en välitä niistä kun minulla ei juurikaan ole muita ryppyjä ja vartaloni on hyvässä kunnossa.
Tämä oli hauska aloitus. Nauroin!
Olet kuin Sally Harper Coupling-sarjasta. :D
Siltä varalta, että olet ihan vakavissasi, kokeile Marja Putkiston Kasvoklinikka-metodia?
Vierailija kirjoitti:
Olen nauranut ja hymyillyt joka päivä lähes 50 vuoden ajan, eikä minulla ole ryppyjä. Sen sijaan minulla on ollut mukava elämä.
Nauramisella ei ole mitään tekemistä mukavan elämän kanssa. Myös minulla on mukava elämä, vaikka en juurikaan hymyile. Töissä on yksi vääräleuka, joka kertoo välillä poskettomia juttuja, joille on mahdotonta olla nauramatta. Olen ratkaissut ongelman niin, että välttelen tämän ihmisen kohtaamista, sillä en halua vaarantaa kaunista ihoani naurunpurkauksen aiheuttamalla shokilla. Minua ärsytää se, että koko ajan hölöttäviä, hekottavia ja tyhjää puhuvia ihmisiä ilmeisesti arvostetaan enemmän kuin meitä vakavia, jotka haluamme vaalia kauneuttamme. Minulle tuottaa iloa se, että tiedän näiden tyhjän naurajian vanhenevan ennen aikojaan ja rypistyvät. Minä sen sijaan pysyn nuoren ja kauniin näköisenä vielä pitkään. Ongelmana on nyt se, että miehet eivät halua tavata minu uudelleen treffien jälkeen, koska pitävät minua vakavan oloisena. Yksi kysyi kerran suoraan, mikä minua vaivaa kun olen niin totinen koko ajan. Lähti muka käymään vessassa, eikä enää palannut. Itselleni haluaisin mielelläni kunnollisen ja vakavan poikaystävän, joka arvostaa samoja asioita kuin minä itse. Sellaisen löytyminen näyttää tosin olevan mahdotonta.
Ap
Ap:n ongelmavyyhti:
- haluaa olla rypytön, jotta saa kumppanin
- ei hymyile, minkä takia ei saa kumppania
En pidä sinua tylynä, ainoastaan tyhmänä.
0/5 kun vastaan provoon, mutta..
Keski-iässä jo näkee naamasta ihmisllä, mikä on ollut heidän perusilmeensä elämässä. Murjottajien naama näyttää murjottavalta ihan jo oletuksena, kun taas paljon hymyilevät näyttävät hymyilevän ja olevan aurinkoisia muutenkin aina. Harmi, että ap:n naama vaikuttaa varmasti happamelta.
Kasvoissa on järjetön määrä lihaksia. Et käytä niitä lainkaan? Kasvot veltostuu ja ilme valahtaa sulla ennen aikaisesti.