Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä suuttui kun en huomioinut hänen syntymäpäiväänsä

Vierailija
27.09.2017 |

Reilun vuoden olen seurustellut tämän miehen kanssa. Ymmärtäisin jos olisin unohtanut ihan muuten vaan, mutta hän joka välissä toitottaa kuinka inhoaa syntymäpäiviä, ei halua mitään huomiota omanaan ja vihaa lahjoja ja kortteja ja onnitteluja. Joten ajattelin, että tämä on rivien välistä että hän ei halua minun kestitsevän häntä synttäreinään. Joten eilinen oli ihan normaali päivä, viestiteltiin vähän enkä maininnut synttäreitään.

Nyt tänään tuli sitten kauhean pitkä rageviesti kuinka hän olettaa että hänen naisystävänsä muistaa hänen merkkipäivänsä ja "nyt näkee kuinka vähän musta välität". Selitin sitten, että en huomioinut kun hän aina puhuu ettei halua ihmisten noteeraavan synttäreitään. Nyt on ollut radiohiljaisuutta kohta 10 tuntia.

Teinkö siis väärin? Pitäisikö minun käydä ostamassa lahja ja kortti ja koittaa lepytellä vai antaa vaan olla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna mököttää :D Naurettavaa tuollainen

Vierailija
2/4 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepas ketju "miehen synttärilahja odotti keittiönpöydällä" ja tule sen jälkeen uudestaan ulisemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, teillä on isompia kommunikaatio-ongelmia kuin yksi synttärilahja. Jos noin huonosti tulkitsee toisiaan, en näe kauhean hyvää ennustetta suhteelle.

Plus tuo drama queen. Nou nou.

Vierailija
4/4 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme marttyyrin elkeet, sinuna olisin tosi varovainen nyt, tai pikemmin ehkä lähtisin litomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme