Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siroja naisia on todella vähän..

Vierailija
27.09.2017 |

Itse olen sellainen, minussa on kaikki pientä vaikka olen keskimittainen, 165-senttinen.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sen naisen pitää olla juuri siro? Mielestäni kurvikkaat Ja naiselliset naiset voittaa sirot naiset mennen tullen. Ja niistä rintojen koosta, jotkut miehet pitävät ihan aidosti pienemmistä ja kiinteistä luomurinnoista. Hassu juttu, makuasioita.

Vierailija
22/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. En tiedä missä skutsissa sä sitten asut :d

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 165 cm ole enää siro. Siroksi naiseksi lasketaan alle 160 cm naiset, ja 165 cm on jo keskimittainen (naisten keskipituus taitaa olla noin 167 cm). Eli olet ap ihan "normaali pituinen" nainen :)

Vierailija
24/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on semmoset A-B kupin pikkurinnat ja aina on miehiä riittänyt. Nykyään upea aviopuoliso niin enpä ketään muuta edes haluaisi. Olen juoksija ja isot rasvapallerot tossa edessä olis hirveintä mitä mulle vois tapahtua. Juoksuun sopii pienet rinnat ja juokseminen on mun elämän tärkeimpiä asioita.

Vierailija
25/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on 165cm ja vaaleahiuksinen.. Molemmat aikamoisia miinuksia. Pidempi nainen ja tumma tukka pitää olla! Et pääsis edes minkään sortin kauneuskisoihin tollasen tattina.

En enää ikänikään puolesta havittelisi mitään kauneuskilpailuja, olen 30+ :) En myöskään pidä enkä koe itseäni lyhyeksi. Ap

Vierailija
26/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas siro ap nyt onkaan? Kerropa painosi

Vierailija
27/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tälläsiä toisten haukkujia. Mua ei ainakaan kiinnosta pätkän vertaa toisten ulkonäkö!

Vierailija
28/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kyllä suurin osa parikymppisistä on todella pieniä ja siroja. Samanikäisistä pojista taas tosi moni ylipainoisia. Ihmettelen todella kun miehet väittävät että niin moni nuori tyttökin on ylipainoinen. Ei kyllä ole.

Vierailija
29/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän 165 cm ole enää siro. Siroksi naiseksi lasketaan alle 160 cm naiset, ja 165 cm on jo keskimittainen (naisten keskipituus taitaa olla noin 167 cm). Eli olet ap ihan "normaali pituinen" nainen :)

Mielestäni sirouteen ei ole mitään pituusrajoja. Toki sirot ovat useimmiten myös lyhyempiä. Ap

Vierailija
30/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 30v+? No oot sä kyllä jollain tasolla jäänyt henkisesti jälkeen. Onko sulla kenties jokin kriisi ja sen takia toisia haukut ja näin pönkität omaa itsetuntoasi?

Vierailija
31/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva että ap:llakin on jotain hyviä puolia. Rakastettavaa luonnetta kun ei hälle ole suotu.

Vierailija
32/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet 30v+? No oot sä kyllä jollain tasolla jäänyt henkisesti jälkeen. Onko sulla kenties jokin kriisi ja sen takia toisia haukut ja näin pönkität omaa itsetuntoasi?

Ketä haukun? Ap

Vierailija
33/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko mies oikeasri tykkää siroista naisista? En minä ainakaan. Rintava, reitevä, persevä ja kova työntekijä, siinä jo esi-isien parhaaksi kokema naismalli.

Vierailija
34/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniko mies oikeasri tykkää siroista naisista? En minä ainakaan. Rintava, reitevä, persevä ja kova työntekijä, siinä jo esi-isien parhaaksi kokema naismalli.

Moni on tykännyt. Makuja on varmasti monia :) Ap

Vierailija
35/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on semmoset A-B kupin pikkurinnat ja aina on miehiä riittänyt. Nykyään upea aviopuoliso niin enpä ketään muuta edes haluaisi. Olen juoksija ja isot rasvapallerot tossa edessä olis hirveintä mitä mulle vois tapahtua. Juoksuun sopii pienet rinnat ja juokseminen on mun elämän tärkeimpiä asioita.

Omat rasvapalleroni on kokoa 70G. Sekin on aikamoista, kun aina yritetään silleen sivumainintana mollata isoja rintoja. Ensinnäkin jokaisella on, mitkä on, ja toisekseen, kyllä niidenkin kanssa elämään pystyy. Itsekin hölkkään näiden kanssa mennen tullen, kunhan on sopiva tuki.

Toisekseen, mikä autuus avautuu olemalla siro? Olen varmaan sinua sirompi ap, koska olen alle 160 cm pitkä. Niin että mitä sitten? Kerro mullekin, jos olet löytänyt oikotien onneen. Jätit juttus puolitiehen.

Aina sama juttu naisten kanssa. Aina ollaan nokittelemassa toisia. Milloin on liian isot tissit, milloin liian romuluinen. Yksi juttu on varma - nimittäin että koskaan ei kelpaa. ;( Muuttaisin asumaan jollekin toiselle planeetalle yksin, kun ainut maailmankaikkeuden tunnettu älyllinen (?) elämä ei tajua muuta tehdä, kuin arvostella toistensa ulkonäköä.

Vierailija
36/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin mieluummin roteva kuin siro. Toisaalta hartioiden leveys saisi olla pienempi. On minussakin silti siroa esim. kädet, sääret ja kapea kaula. En ole lihava myöskään. Välillä tulee saman ikäisiä miehiä vastaan ja ovat niin pieniä ja "siroja". Kyllä mies saa olla roteva myös, ettei ole surkeampi kooltaan kuin nainen.

Vierailija
37/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihaksikkaita ja komeita miehiä on todella vähän :(

Näitä näpäyttelyjä lukiessa ja niiden ylänuolien määriä katsoessa tulee aina toivoneeksi, että naisilla olisi parempi itsetunto. Suomessa taitaa olla todella paljon huonoitsetuntoisia naisia, vaikka tämä maa on yksi niitä harvoja maita, joissa naisena eläminen on helpompaa kun miehenä eläminen.

Vierailija
38/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kiva että ap:llakin on jotain hyviä puolia. Rakastettavaa luonnetta kun ei hälle ole suotu.

Kiitos luonneanalyysista. Meni hieman metsään, mutta ei se mitään :) Ap

Vierailija
39/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omat rasvapalleroni on kokoa 70G. Sekin on aikamoista, kun aina yritetään silleen sivumainintana mollata isoja rintoja. Ensinnäkin jokaisella on, mitkä on, ja toisekseen, kyllä niidenkin kanssa elämään pystyy. Itsekin hölkkään näiden kanssa mennen tullen, kunhan on sopiva tuki.

Toisekseen, mikä autuus avautuu olemalla siro? Olen varmaan sinua sirompi ap, koska olen alle 160 cm pitkä. Niin että mitä sitten? Kerro mullekin, jos olet löytänyt oikotien onneen. Jätit juttus puolitiehen.

Aina sama juttu naisten kanssa. Aina ollaan nokittelemassa toisia. Milloin on liian isot tissit, milloin liian romuluinen. Yksi juttu on varma - nimittäin että koskaan ei kelpaa. ;( Muuttaisin asumaan jollekin toiselle planeetalle yksin, kun ainut maailmankaikkeuden tunnettu älyllinen (?) elämä ei tajua muuta tehdä, kuin arvostella toistensa ulkonäköä.

Ei avaudu onni eikä autuus olemalla siro. Se oli toteamus, että siroja naisia on todella vähän. Ap

Vierailija
40/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minusta paljon näyttävämpiä ovakin pitkät, hoikat (nimenomaan hoikat, ei sirot) naiset, joita varsinkin nuorissa naisissa on paljon. Olisi paljon malliainesta ja missiainesta heissä. Siksi joskus ihmettelenkin, että miksi monet mallit ja missit ovat Suomessa niin lyhyitä. No, kaipa nämä pitkät kaunottaret eivät vain halua hakeutua kauneuskilpailuihin, eihän sinne ketään voi automaattisesti vaatiakaan, ihmisellä kun on täysin valinnanvapaus elämässään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän