Posti sekoittanut lähetyksen?
Minulle oli paketti tulossa kiinasta seurantakoodilla EAxxxxxxxxCN ja kyseisen koodin postin hakuun laittaessani saan EExxxxxxxxXX seurantakoodisen lähetyksen tiedot. Miksi näin ja kyseinen paketti on vielä toimitettu alueellani väärälle henkilölle joten ostamani tavarat ovat jollain muulla! Mitä tehdä?
Kommentit (37)
Olisiko posti oikea osoite selvittää asiaa. Nettisivuillakin kerrotaan miten toimia.
Laitoin postille viestiä ja toivottavasti huomenna vastauksen saan. Mietin vain olisiko jollain kokemusta asiasta.
Minulla tosin koodina RUxxxxxxxxxCN. Jossain tuo on matkalla edelleen.
Mulla posti kadotti koko lähetyksen. Myyjä (kiinalainen) palautti rahat. Reklamoi postiin.
Ystävä sai toukokuussa 2016 kadonneet yrityksensä postit nyt syyskuussa. Posti ei toimi. En lähetä enää yhtään joulukortti
Miten sait selville, kenelle pakettisi on toimitettu? Minulle Kiinan paketit ovat tulleet aina perille, ennemmin tai myöhemmin.
Jännää miten seurantakoodi muuttui samantien kun paketti saapui ulkomaanterminaaliin vaikka kaikki muut tiedot ovat samat ja paketti jollain toisella nyt. On kyllä postilta aikamoista palvelua
Vierailija kirjoitti:
Oletteko kokeilleet tuota:
http://www.17track.net/fi/track?
Minä olen. Lähtenyt Kiinan lentoasemalta viime viikolla.. sen jälkeen ei ole mitään päivitystä tullut. Matkalla jossain tuolla taivaalla vissiin edelleen.
-ei ap-
Ja 17trackiä käytin kunnes paketti saapui suomeen ja siirryin siten postin seuranta palveluun .nyt molemmilla sivuilla lukee että paketti on luovutettu vastaanottajalle ja sukunimi on eri kuin minulla mutta samalta alueelta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko kokeilleet tuota:
http://www.17track.net/fi/track?Minä olen. Lähtenyt Kiinan lentoasemalta viime viikolla.. sen jälkeen ei ole mitään päivitystä tullut. Matkalla jossain tuolla taivaalla vissiin edelleen.
-ei ap-
Odottele rauhassa vielä 2-4 viikkoa, ennen ei kannata huolestua, noissa Kiinan posteissa menee usein piiitkäään.
Saatko tarkistettua seurannasta, onko osoitetietosi siellä oikein myyjää varten?
Hämilläni kirjoitti:
Ja 17trackiä käytin kunnes paketti saapui suomeen ja siirryin siten postin seuranta palveluun .nyt molemmilla sivuilla lukee että paketti on luovutettu vastaanottajalle ja sukunimi on eri kuin minulla mutta samalta alueelta
Outo juttu, ole tosiaan yhteydessä postiin, kyllä sieltä pitäis jotain selvitä.
En saa. Postin sivuilla haussa näkyy kohdepostinumerona FI, FI. En ymmärrä mikä mennyt vikaan
Mistä tilasit? Voitaisiin ehkä paremmin auttaa, kun tiedettäisiin.
Jos sinun pakettisi haetaa esim R-kioskista, niin ilmeisesti voi näyttää tuolta, kun R-kioski on ottanut paketin vastaan. Kyllä siitä sinulle pitäisi kohta tulla ilmoitus.
Jos se ei ole sun pakettis ollenkaan, on vasta tulossa. Harvoin kiinalaiset käyttää edes mitään trackkingia, ne on jotain lähetysnumeroita.
Onko sulle tullut postin noutoilmoituslappu?
Kiinalaisesta verkkokaupasta. Kaikkihan oli ok ennen kuin paketti saapui suomeen ja seurantakoodi muuttui sillä hetkellä aivan erilaiseksi (pakettien koodit menneet sekaisin ja paketti siksi eri henkilöllä?)
Huomenna tulee jos tulee koska paketti tänään luovutettu.
Minulle tulossa myös kiinasta paketti.. ei näy eikä kuulu :(