Koiraihmiset vastaan kissaihmiset ja kerro kumpi itse olet,kerro mikset pidä tai pidät.
Kommentit (34)
Pidän liikkumisesta, suuresta perheestä ja tohinasta ympärillä :). Tykkään koirasta, joka osoittaa kiintymystä ja jonka kanssa voi harrastaa ja puuhailla.
Kissoja meillä ei ole koskaan ollut, ja jotenkin en osaa olla niiden kanssa. Ne ovat arvaamattomia ja vastenmielisiä, siksi ne varmaan kiehnäävät kintuissani (tulevat sen luo huoneessa joka ei voi niitä sietää?). Vastenmielisyys johtuu varmaan tutusta, jo edesmenneestä mummosta, jolla oli lukuisia kissoja, osa huonokuntoisia, ja kymmeniä kissoja pienessä ahtaassa, kuumassa talossa. Kammotus vierailupaikka, kissanpissanhaju leijui joka paikassa.
Nehän on ihan eri eläimiä, miten niitä voi edes vertailla...
yksi kissaihminen. Ne ovat itsenäisiä, ei tarvitse ulkoiluttaa montaa kertaa päivässä. Kissa pärjää vuorokauden yksinään. Fiksuja eläimiä. Ainakin osa. :)
Pidän kyllä koiristakin, mutta itselleni en sellaista ottaisi, koska en jaksaisi huolehtia siitä koko ajan + koirat haisevat
nuorempana tykkäsin, mutta nyt kun on kuolaavia, kiukuttelevia, ruoalla sotkevia ja kakkakone-lapsia, niin en todellakaan kaipaa kuolaavia, räksyttäviä, ruoalla ja kakalla sotkevia punkkinaamoja. yöks.
Kaikista eläimistä tykkään, mutta aina olen ollut enemmän koira ihminen:)
lämpö, hellyys, helppohoitoisuus kissan etuja
olen ollut koiraihminen 20-vuotta ja kas kummaa pikkuhiljaa minusta on tullut kissaihminen;koirat haisevat,sotkevat enemmän ja ovat muutenkin vaativaisempia. Meille ei enää koiraa tule,kun tuo meitin haukka aikanaan siirtyy vehreämmille metsästysmaille.
Kissa kyllä tulee aina olemaan :)
33. valittelee kirjoitusvirheitään...
I Koirat jotenkin vaistoavat, jos ihminen ei pidä niistä ja jättävät rauhaan.
Itse en juurikaan koirista välitä, mutta JOKAIKINEN koira tulee AINA kinttuihini pyörimään ja nuolemaan kädet yms. kaikkea josta en yhtään välitä! Miksi? Jos kerran vaistoavat jos ihminen ei niistä pidä! Pakotan sitten itseni aina vähän rapsuttelemaan niitä, mutta en todellakaan pidä niistä...
Kissa meiltä kyllä löytyy ja pidän kissoista juuri siksi että ne "ajattelevat" itse eivätkä ole käskytettävissä!:)
Olen siis täysin kissaihminen, mutta kyllähän kavereiden koirat pieninä söpöjä ovat...ei meille kiitos kuitenkaan!!:)
Itse en juurikaan koirista välitä, mutta JOKAIKINEN koira tulee AINA kinttuihini pyörimään ja nuolemaan kädet yms. kaikkea josta en yhtään välitä! Miksi? Jos kerran vaistoavat jos ihminen ei niistä pidä! Pakotan sitten itseni aina vähän rapsuttelemaan niitä, mutta en todellakaan pidä niistä...
Mutta jos et anna mitään huomiota koiralle, niin ei se enää sinusta välitä. Toisin on kissalla. Mielistelevät, minkä kerkeävät.
kissat nyt vaan on niin ihania. Kissan seuraaminen on rauhoittavaa, kun asuin yksin vieressä kehräävä kissa oli ihana petikaveri. Koiratkin ok, tosin kaiken rotuisista en pidä, esim. jotkut pitbullit tai schäferit on kaameita.
Rakastan koiriani,HEITÄ on kaksi.. Ovat älykkäitä,antavat turvaa ja tuleepahan liikuttua jos ei muuten.. Saa uusia ystäviä,niin koirat kuin emäntäkin kun käydään koirapuistoissa.. Kulkevat joka paikassa mukanani.
Itellä ollut lapsuudessa molempia, ja aikuisiällä kissoja. Tällä hetkellä ei mitään, mutta joskus vielä kissan otan. Ne vaan on niin suloisia, pörröisiä ja vaivattomia, koiria pitää käyttää ulkona oli ilma mikä hyvänsä, Kissoissa ainoa huono asia on pahanhajuinen pissa=((
Itse en erityisemmin välitä kissoista ja useimmat kissat tulevat mielistelemään minua, kiehnäävät jaloissa ja hyppäävät syliin. En tykkää. Koirat jotenkin vaistoavat, jos ihminen ei pidä niistä ja jättävät rauhaan.