Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin miestäni

Vierailija
27.09.2017 |

Ollaan oltu miehen kanssa onnellisesti yhdessä vuosia.

Menin ystävieni kanssa baariin ja harrastin seksiä toisen miehen kanssa baarin jälkeen kun ystäväni olivat jo lähteneet.

Kertoisitteko te? Mieheni on kuitenkin kaikenlaista pettämistä vastaan.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro. Mitä ei tiedä, se ei loukkaa.

Tämä, jos aiot jättää sen yhteen kertaan ja jos olet varma, ettei se kantaudu mistään muualta miehesi korviin.

Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön! Nämä nyt vain ovat sellaisia juttuja jotka TÄYTYY kertoa toiselle, ENNEN kuin menet sänkyyn oman miehesi kanssa! Hänen täytyy saada päättää että haluaako toisen miehen jäljiltä "siellä" vielä käydä! Minä en haluaisi, ja pidä erittäin halpamaisenä ja vääränä sitä että pettämistä ei kerro! Jollet kerro, olet todella oksettava nainen! Mokannut olet jo nyt todella pahasti, älä tee uutta vääryyttä jättämällä kertomatta, ja pakenemalla vastuutasi tekemisistäsi!

No voi v*ttu mikä kommennti! buu!

Tämä kommentti on täyttä asiaa. Toisen kuuluu saada tietää. Mikä oikeus toisella on käydä panemassa ketään suhteen ulkopuolella. Syyksi ei kelpaa mikään! Ei se että: Omamies ei tyydytä tarpeeksi tia huomio, ei känni, EI MIKÄÄN. Kaikki jotka väittää muuta, toivon teille elämässä kaikkea pahaa

Vierailija
22/33 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, en ole haluamassa erota.

Asia kaduttaa ja olen nyt painiskellutkin asian kanssa, että kerronko vai enkö.

Tuntuu vaan helpommalta olla kertomatta ja ottaa tapahtuneesta opiksi.

Onko täällä muita samassa tilanteessa olevia?

T.Ap

Tapahtumasta voi ottaa opiksi kuin on pyytänyt anteeksi antoa. nyt kerrot sille miehelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei kuulu miehellesi!

Vierailija
24/33 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on varmaan jo tietoinen FIYWCY-tuotteesta (Find If Your Woman Chated You)? Yhdellä pyyhkäisynäytteellä ja reagenssilla hän näkee välittömästi onko sinussa vieraan miehen proteiineja iholla.

Vierailija
25/33 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä todennäköisesti on, mutta moni painii oikeasti tuon kysymyksen kanssa jossain vaiheessa elämässään.

Mitä nyt haluat tapahtuvan? Haluatko erota miehestäsi? Haluatko korjata suhteenne? Haluatko jatkaa kuten tähänkin saakka?

Onko olemassa pieninkin riski raskaudesta tai sairaudesta?

Onko olemassa pieninkin riski, että mies kuulee tapahtuneesta joltain muulta?

Onko se seksikumppanisi mielestäsi kiinnostava, toivoisitko jatkoa hänen kanssaan?

Jos oma mieheni hairahtuisi kerran kännissä sänkyyn toisen naisen kanssa mutta hän ei olisi sen enempää kiinnostunut naisesta eikä olisi pelkoa, että seurauksena on sukupuolitauti tai raskaus, en haluaisi tietää asiasta. Jos mieheni haluaisi erota minusta, koska ei enää rakasta minua ja haluaa olla vapaa sekstailemaan muiden kanssa, en silloinkaan haluaisi tietää asiasta vaan kuulla häneltä vain sen, että hän haluaa erota koska ei ole enää onnellinen.

En oikeastaan keksi tilannetta, jossa haluaisin kuulla asiasta. Sitten, jos kyse ei olisi yksittäistapauksesta vaan hän alkaisi hyppiä enemmänkin muiden sänkyihin, niin sitten haluaisin hänen lopettavan suhteen.

Herätkää todellisuuteen. Kukaan ei vahingossa hairahda mihinkään sänkyy. EI KUKAAN

Kyllä minä hairahduin. Monen kotiäitivuoden jälkeen työpaikan pippaloissa löhdin toisen matkaan kännipäissäni. Heti kun akti oli ohim kaduin ja lähdin kiireesti kotiin.

Koskaan en kertonut, asiasta nyt melkein 20 vuotta. Ja kaikki hyvin avioliitossani.

Ei se ole mikään hairahdus. Se on samanlainen päätös kuin mennä vessaan. Se ei ole mikään jäällä liukastuminen. En voi muuta kuin toivoa että miehesi on pettänyt sinua ja monesti. Teidän viimeiset 20vuotta on perustunut valheeseen. Pidätkö itseäsi hyvänä vaimona?

"Sori kulta, mä liukastuin ja se työkaveri sattu oleen just siinä penis erektoituneena ja jotenki se vaan vahingossa lipsahti mun etupyllyyn."

Vierailija
26/33 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä todennäköisesti on, mutta moni painii oikeasti tuon kysymyksen kanssa jossain vaiheessa elämässään.

Mitä nyt haluat tapahtuvan? Haluatko erota miehestäsi? Haluatko korjata suhteenne? Haluatko jatkaa kuten tähänkin saakka?

Onko olemassa pieninkin riski raskaudesta tai sairaudesta?

Onko olemassa pieninkin riski, että mies kuulee tapahtuneesta joltain muulta?

Onko se seksikumppanisi mielestäsi kiinnostava, toivoisitko jatkoa hänen kanssaan?

Jos oma mieheni hairahtuisi kerran kännissä sänkyyn toisen naisen kanssa mutta hän ei olisi sen enempää kiinnostunut naisesta eikä olisi pelkoa, että seurauksena on sukupuolitauti tai raskaus, en haluaisi tietää asiasta. Jos mieheni haluaisi erota minusta, koska ei enää rakasta minua ja haluaa olla vapaa sekstailemaan muiden kanssa, en silloinkaan haluaisi tietää asiasta vaan kuulla häneltä vain sen, että hän haluaa erota koska ei ole enää onnellinen.

En oikeastaan keksi tilannetta, jossa haluaisin kuulla asiasta. Sitten, jos kyse ei olisi yksittäistapauksesta vaan hän alkaisi hyppiä enemmänkin muiden sänkyihin, niin sitten haluaisin hänen lopettavan suhteen.

Herätkää todellisuuteen. Kukaan ei vahingossa hairahda mihinkään sänkyy. EI KUKAAN

Kyllä minä hairahduin. Monen kotiäitivuoden jälkeen työpaikan pippaloissa löhdin toisen matkaan kännipäissäni. Heti kun akti oli ohim kaduin ja lähdin kiireesti kotiin.

Koskaan en kertonut, asiasta nyt melkein 20 vuotta. Ja kaikki hyvin avioliitossani.

Ei se ole mikään hairahdus. Se on samanlainen päätös kuin mennä vessaan. Se ei ole mikään jäällä liukastuminen. En voi muuta kuin toivoa että miehesi on pettänyt sinua ja monesti. Teidän viimeiset 20vuotta on perustunut valheeseen. Pidätkö itseäsi hyvänä vaimona?

Ala peukuttajilla taitaa olla miehillensä asiaa

Vierailija
27/33 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tästä ketjusta sen kuvan että naisista on ok pettää miestä.  Taidan kokeilla miten muija tähän reagoi

Vierailija
28/33 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro. Mitä ei tiedä, se ei loukkaa.

Tämä, jos aiot jättää sen yhteen kertaan ja jos olet varma, ettei se kantaudu mistään muualta miehesi korviin.

Hyi saamari. Että risoo tällaiset ihmiset, jotka päättävät muiden ihmisten puolesta, että heidän pitää tyytyä vähempään. Ap jo sanoi, että hänen miehensä ei hyväksy minkäänlaista pettämistä. Ei ollut kyse siitä, että mies hyväksyy pettämiset kunhan ei saa tietää niistä. Ap:n mies ei halua olla pettäjän kanssa ja hänellä on oikeus tehdä itse omat päätöksensä siitä, kenen ja minkälaisen ihmisen kanssa haluaa olla. Törkeetä jättää kertomatta ja olla välittämättä siitä, mitä henkilö itse haluaa parisuhteeltaan.

Vierailija
29/33 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro. Miksi pahoittaa toisen mieli, kun asia ei sillä parane?

Vierailija
30/33 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni petti minua, syrjähyppy.

Minä EN olisi halunnut tietää siitä, silloin se ei olisi loukannut minua, joka kaikesta huolimatta halusin jatkaa erittäin hyvää avioliittoamme.

Ja nyt on turha tulla sanomaan, että jotain vikaa liitossa kuitenkin oli. Ei ollut, mutta en jaksa enempää ruveta sitä vääntämään rautalangasta, sillä jotkut eivät kuitenkaan ymmärrä, koska sattuvat vaan olemaan yksinkertaisia ajatusmaailmaltaan.

Eli älä kerro vaan kärsi ihan itse vaan!

Vierailija
31/33 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni petti minua, syrjähyppy.

Minä EN olisi halunnut tietää siitä, silloin se ei olisi loukannut minua, joka kaikesta huolimatta halusin jatkaa erittäin hyvää avioliittoamme.

Ja nyt on turha tulla sanomaan, että jotain vikaa liitossa kuitenkin oli. Ei ollut, mutta en jaksa enempää ruveta sitä vääntämään rautalangasta, sillä jotkut eivät kuitenkaan ymmärrä, koska sattuvat vaan olemaan yksinkertaisia ajatusmaailmaltaan.

Eli älä kerro vaan kärsi ihan itse vaan!

Samaa mieltä. Tämän takia pokaankin vain varattuja miehiä. Eivät niiden vaimot kuitenkaan välitä siitä, että mies makaa toisten kanssa tai ainakin riittää, kunhan eivät saa tietää asiasta. Siksi en tunnekaan asiasta yhtään huono omaatuntoa. En nimittäin kuitenkaan paljasta vaimoille asiaa. :)

Vierailija
32/33 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä palsta on täynnä piss*päisiä valehtelijoita, valheessa eläjiä ja pettäjiä täynnä! Minä teen heti parisuhteen alusse selväksi että minä en tule koskaan pettämään! Sellaista tilannetta ei yksinkertaisesti ole eikä tule jossa minä pettäisin omaa naistani! 40 vuotta olen elänyt, enkä ole koskaan pettänyt lupaustani, ei ole koskaan käynyt edes mielessäni. Monenlaista yrittäjää on kyllä ollut ja tilaisuuksia vaikka kuinka monta. Teen yrittäjäjille asian heti selväksi, jollei usko, käytän sellaista sanavalikoimaa että sen jälkeen uskoo! Ei tämä sen kummempaa ole.

Vierailija
33/33 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla vahinko? Kerroitko kuitenkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi