Robin, Roope Salminen ja Janna landella! :D
Maanantaina alkaa Arlan nettisarja torhola 2, jossa tähdet viedään tutustunaan perinteisen maitotilan elämään :'D
Mielenkiinnolla seuraan miten nää julkimot pärjää maatilan hommissa...
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Arlan fb sivuilla oli ainaki klippiä :)
Näin maitotilallisena ja Robin-fanien vanhempana vähä kyllä kiinostaa
Vierailija kirjoitti:
Odotinkin jo Arlan viestinnän heräämistä
Ja Mitähän ihmeen Arlan viestinnän heräämistä?
Miks tästä ei kukaan Robin-fani touhota missään somessa? Luulis olevan kiinostusta ku viimeisiä viikkoja viedään Robinilla ennen taukoo
Vierailija kirjoitti:
Miks tästä ei kukaan Robin-fani touhota missään somessa? Luulis olevan kiinostusta ku viimeisiä viikkoja viedään Robinilla ennen taukoo
Eipä tätä hirveästi ole missään mainostettu
Hyvä vaan ku ku vievät nääki välillä kattoo oikeita hommia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robinilla pyörii jo oma nettisarja Ruudussa. Kuka jaksaa touhottaa viikkoja etukäteen jostain maatila minisarjasta. En edes minä fanina.
Mä luulin, että ne oli kuvaamassa vaan jotain mainosta. Sarjan kohokohta lienee Robin syöttämässä jotain vasikkaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robinilla pyörii jo oma nettisarja Ruudussa. Kuka jaksaa touhottaa viikkoja etukäteen jostain maatila minisarjasta. En edes minä fanina.
No joo en minäkään, mut tuntuu et joilleki kaikki mikä vähäkään liittyy Robiniin, on enemmän ku elämä
Kaikkeen se Robinkin lähtee mukaan. Kai niille on maksettu jotain?
Odotinkin jo Arlan viestinnän heräämistä