Jessus mikä hoitaja! Raivosi pienelle lapselle
Täällä siis käydään ensin hoitajalla, joka tarvittaessa lähettää lääkärille. Yleensä ollut mukava ihminen. mutta tämä tapaus hermostui oloaan kitisevään 2-vuotiaaseen joka ei antanut katsoa korvia. Karjui naama punaisena, ja siis oikeasti punaisena, että nyt pää paikoillaan ja suu kiinni ! Lapsihan pillahti kahta kauheampaan parkuun.
Laittoi meidät sitten meidät eteenpäin lääkärille, "vaikka en tiedä hyödyttääkö kun se ei anna tutkia". Se?! Lapseni ei ole koira, kissa tai lipasto!
Millainen hoitaja puhuu noin ja huutaa lapselle, kipeälle lapselle joka itkeskelee oloaan ja jännittävää tilannetta ? Teen todellakin valituksen ja varmistan, että tämä ihminen menettää työnsä!
Kommentit (22)
Aina toisinaan löytyy näitä hoitajia, jotka eivät tajua, että ovat tekemisissä tosiaan sairaiden ihmisten kanssa. Itse tulin keskellä yötä päivystykseen korkean kuumeen takia ja hoitaja alkoi valittamaan minulle, että en ollut lukenut näytöllä olevia ohjeita kunnolla ja odotin väärässä odotustilassa. Jos tarkkaavaisuuteni olisi kunnossa, niin en olisi niin huonossa kunnossa, että olisin lähtenyt keskellä yötä päivystyksen penkkiin hytisemään.
No, olen minäkin ihmeissäni kuunnellut, kun lääkäri huutaa 9 -vuotiaalle, joka on saanut vamman silmäänsä kuulapistoolileikeissä. Että: MIKSI MAAILMASSA PITÄÄ SELLAISILLA PYSSYILLÄ LEIKKIÄ. SINÄ VOIT SOKEUTUA!!! SILMÄSI ON NIIN VERINEN, ETTEN PYSTY TUTKIMAAN SITÄ!
Olin itse kieltänyt kuulapyssyt, mutta selkäni takana isänsä antoi luvan pyssyleikkeihin sillä ehdolla, että suojalaseja käytetään. Suojalasit olivat käytössä, mutta poika kumartui kesken leikin sitomaan maihareiden kengännauhoja ja otti lasit pois silmiltään. Ja silloin pelikaveri pamautti. Osuma tietysti silmään.
Sanoi lääkärille, että lakkaa vouhottamasta. Että jos nyt vain otettaisiin asia kerrallaan ja mentäisiin nyt pika-pikaa sen silmäkirurgin vastaanotolle sinne ison kylän sairaalaan.
Lapsi meni shokkiin ambulanssimatkalla ja oksensi koko seuraavan yön. Kuvitteli sokeutuvansa kokonaan.
Lopputulema oli, että silmässä oli haava. Näkö säilyi.
Pidempään jouduin itse silmiäni hoitamaan kaihileikkauksen jälkeen.
Toki olisi voinut käydä pahemminkin, mutta silti.