Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on säälittävää jos ihmisen ihmissuhteet rajottuvat työkavereihin ja sukulaisiin!

Vierailija
27.09.2017 |

Eli jos ainoat tekemisissä olevat ihmiset ovat muutamat sukulaiset ja töissä työkaverit.
Luultavimmin ihminen on sosiaalisesti kömpelö.
Sekin on yleensä sosiaalista kömpölöyttä jos haluaa olla yksin... se johtuu yleensä siitä, ettei tule toimeen ihmisten kanssa ja kokee sen epämiellyttäväksi ja rasittavaksi juuri siksi, että se on hankalaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta säälittävää ja kömpelöä on jutella tuollaisia. Fiksu ihminen ei päästä tuollaista aivopierua ilmoille. 

Vierailija
2/6 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kans säälittävää jos sitä rajoitetaan sellaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aika säälittävää, että ihminen ei tiedä useampi adjektiiveja kuin yhden eli sanavarastosta ei löydy synonyymeja elävää kieltä luomaan. Vaikka oletettavasti tällä verbaalisesti köyhällä ihmisellä on valtava, sosiaalinen verkosto, jossa hän käy henkeviä ja luovia sekä syvällisiä keskusteluja koko ajan.

Vierailija
4/6 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiusattiin, en pysty luottamaan ihmisiin. En halua olla kenenkään kanssa tekemisissä ellei ole pakko. Silloin olen asiallinen, ystävällinen ja mukava. Vapaa-aikani tahdonkin sitten olla turvassa. Eikä kiinnosta olenko mielestäsi säälittävä, kuultu jo. 

Vierailija
5/6 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, kiinnostaako sinua todella muiden ihmisten sosiaalinen elämä noin paljon? Miten sinulla on aikaa miettiä muiden ihmissuhteita?

Itse vietän nykyään aikani hyvin harvojen ja valittujen kanssa ja suurin osa heistä on sukulaisia. Se johtuu siitä, että perheessäni on surua ja sairautta, eikä minulla ole aikaa tai jaksamista juosta pitkin kyliä kaiken maailman satunnaisten tyyppien tai kissanristiäisten perässä. Joskus pitää tehdä valintoja. Sosiaalisilla taidoillani ei ole tässä mitään merkitystä. Tapaan joka päivä töissä noin sata ihmistä, joten ei ole suurta kaipuuta enää vapaa-ajalla etsimällä etsiä ihmiskontakteja.

Vierailija
6/6 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes niitä työkavereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme