Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen keskiviikko teillä on ollut tähän saakka? Mitä olette puuhailleet?

Vierailija
27.09.2017 |

Itse päätin lähteä paikalliseen kauppakeskukseen ~12:00 aikaan. Alakerran ovessa huomasin lapun: Välttäkää kulkemista 12-14 välisenä aikana. Portaikon pesu ja vahaus.
Tuumasin sitten aikaa kuluttaakseni lähteä parin kilsan päässä olevalle kirpparille myös ja tein hyviä löytöjä 😊
Nyt kahvin keittoon ☕️ Mukavaa päivän jatkoa 🍁

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin 6 ikkunaa, paistoin omenapiirakan ja nyt janssonin kiusauksen. Odotan, että se valmistuu ja alan syömään.

Vierailija
2/25 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janssonin kiusaus oliskin hyvää. Itse tuumin kinkkukiusausta tendä - sekin helppoa 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä meni pilalle heti aamusta, piti mennä töihin. Tää on tätä tylsän tavallista arkea eli perjantain odotusta.

Vierailija
4/25 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoanlaittoa, vähän ulkona hommia. Katsoin Halcyon kaikki kolme jaksoa Areenasta. Nyt pitäisi vähän siistiä paikkoja, illemmalla saunaan.

Vierailija
5/25 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivä meni pilalle heti aamusta, piti mennä töihin. Tää on tätä tylsän tavallista arkea eli perjantain odotusta.

Olispa tosiaan hyvä työpaikka. Itse olen 60+ tyyppi ja koko ikäni tehnyt pätkätöitä. Siltikään en voi sanoa, että olkaa tyytyväisiä, kun on töitä.

Vierailija
6/25 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olin ja kohta lähden takaisin töihin. Sitten kotiin ja saunaan ja nukkumaan että jaksaa taas aamulla lähteä töihin.

Vierailija
7/25 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla harjasin kissan ja verannan. Kävin ostoksilla, en shoppailut! Ostin pari ulkolyhtyä ja kynttilöitä. Toin sisälle maljakkoon ruskan värisiä aroniapensaan oksia. Loppuilta menee tv.n ääressä,ehkä kirjoittelen tänne.

Vierailija
8/25 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sana. Horton.

Vierailija
9/25 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on vapaapäivä, joten käytiin yhdessä kaupoilla ostamassa taaperolle uudet kengät ja vähän vaatteita, nyt ollaan kotona ja juon kahvia. Pyykkikone pyörii, kohta värjään hiukset ja sit alan varmaan laittamaan lihamureketta ruoaksi.

Vierailija
10/25 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tänne, ei ihmeempiä. Just tulin pitkältä lenkiltä ja mies jäi vapaalle tänään. Kohta suunnitellaan kauppaa lähtemistä. Tiedossa siis ihanaa perheen yhteistä aikaa lenkkeillen ja muutenkin =)

Vierailija
11/25 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vaan kattellu telkkaria ja lepäilly, oon toipilaana. Kävin suihkussa aamupäivällä. Aamupalaks söin kaurapuuroa ja paistetun kananmunan. Lounaaks söin lohta ja jälkkäriks jäätelöä.

Loppupäivä samoissa merkeissä, että jaksaa huomenna jo töihin. Illalla teen lihapullia tomaattikastikkeessa.

Vierailija
12/25 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vauva sivustolla koko päivän.

Vierailija
13/25 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut vauva sivustolla koko päivän.

Keskiviikkoni on ollut melko ilmeetön mutta ihan sujuva.

Vierailija
14/25 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oo vielä aamutoimia enempää ehtiny kun heräsin vasta pari tuntia sitten. Kohta lähden kauppaan, siivoilen vähän, teen ruokaa. Korkkaan varmaan viinipullon.

Vierailija
15/25 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä. Pääsin kolmelta ja tulin junalla/pyörällä kotiin. Matkalla kävin ostamassa shampoota. Äsken laitoin pesukoneen päälle. Nyt syön kanasalaattia ja luen av:ta :D

Vierailija
16/25 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin töihin 6.15 junalla, nyt olen matkalla iltatöihin toiselle paikkakunnalle. Kotiin pääsen klo 21.15 ja silloin syön nopeasti jotain ja menen nukkumaan, jotta jaksan saman pyörityksen huomenna.

Tänä vuonna on töitä liikaa, mutta on pakko saada velat maksettua. Onneksi tällä viikolla on sunnuntai vapaa!

Vierailija
17/25 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä oo vielä aamutoimia enempää ehtiny kun heräsin vasta pari tuntia sitten. Kohta lähden kauppaan, siivoilen vähän, teen ruokaa. Korkkaan varmaan viinipullon.

Jollakin on elämä. Saa nukkua pitkään ja ottaa viiniä keskellä viikkoa. Voi pyhä pillerin pyörittäjä että ottaa päähän tämä töissäkäynti. Vielä 5 kuukautta pitäisi jaksaa. Täyttyy toivoa että saa olla sitten ainakin pari vuotta työttömänä.

Vierailija
18/25 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 7:30, yhdeksältä olin espanjan intensiivikurssilla, joka jatkui klo 13 asti. Sitten hurautin autolla Nespressokauppaan hakemaan kahvia. Kotona join kahvikupillisen ja söin välipalan ja nyt surffaan netissä. Kohta pitää aloittaa läksyjen teko, siinä menee kevyesti pari-kolme tuntia. Sitten iltauinnille uima-altaaseen, ehkä pitäisi lähteä rannalle lenkille ennen sitä.

Vierailija
19/25 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu:Aamulla herätin lapset, toisen kanssa tehtiin lukuläksy, vein lapset kouluun, hain konditoriasta aamupalasämpylän, join kahvia, söin sämpylän ja luin paikalllislehden, kävin lapsen asioissa koululla, kävin Prismassa etsin itselleni vihkoa - ei löytynyt. Muutama mielenkiintoinen uusi kirja kyllä, jotka aion varata kirjastosta.

Keskipäivä: Hain noutolounassalaatin kotiin. Katsoin tv:tä ja Yle areenaa, luin kirjaa. Pesin kaksi koneellista pyykkiä, imuroin.

Iltapäivä:Hain lapset koulusta, myöhemmin tekevät läksyt ja autan tarvittaessa. Nyt teen ruuan perheelle. Seuraan mitä lapset puuhaavat ulkona.

Ilta:Koko perhe tehdään jotain yhdessä esim. Käydään metsässä kävelemässä, pelataan korttia tai lautapeliä, saunotaan. Katson tv:tä, katson avoimet oman alan työpaikat, luen kirjaa.

Vierailija
20/25 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hemmetin monta "kotirouvaa".

Voin kertoa, että asiantuntijatehtävissä työskentelevänä sinkkuna päivät ovat todella palkitsevia. On älykästä keskusteluseuraa, näkee oman käden jäljen (no joo näkee sen kai tiskatessa mutta kyllä työssäkäyvätkin tiskaa), saan hyvää palkkaa, päivässä on rytmiä ja tunnen oloni kaikin puolin hyväksi. Pilvipalveluiden ansiosta voin myös tehdä töitä etänä, jos ei konttori nappaa.

Hyvää ikkunanpesupäivää kaikille, kyllä se siitä :-/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi